USKRŠNJI KEKSIĆI




Ove godine prolećnji raspust se zaršava odmah posle Uskrsa. Mislim se, ako ne objavim večeras ovaj post ostaće za sledeđu godinu 😊







Od deset dana odmora, ove godine, cela dva dana imala sam slobodno. Kad kažem slobodno mislim da smo mužić i ja bili sami  😏 Nemojte me shvatiti pogrešno, svo ostalo vreme uživali smo sa decom obilazeći rođake, bake, deke, prijatelje, prirodu kolko nam je vreme dozvolilo...ali jako nam je prijalo da posle dužeg vremena imamo taj par dana samo za nas 😊

Pola od toga, znači ceo jedan dan,  proveli smo sa raznim  prijateljima koji su još uvek"slobodni" i to i doručak i ručak i večeru i sve što uz to  ide.
Sledeći dan smo se uglavnom "razvlačili "po kući, onako opušteno, ne misleći na satnicu, kao pravi "samci".




Ipak smo delić dana ugrabili da ofarbamo jaja (zajedno ) i napravim (sama) Uskršnje keksiće za naše princeze i decu iz komšiluka.

Uživali smo, što ćete iz priloženog videti 😉



Za keksiće vam je POTREBNO:


  • 2 šolje (2dl)brašna
  • 1 šolja šećera(ja uvek stavim manje, volim da su manje slatki)
  • 1/2 šolje putera
  • 1 jaje 
  • 1 /2 kašičice praška za pecivo
  • 1 kašičice ekstrata vanile
  • prstohvat soli

PRIPREMA:

Udublju posudu sipati brašno, so i prašak za pecivo. U drugoj posudi penasto umutiti puter (sobne temperature) i šećer. Kad smesa postane ujednačena dodati jaje i vanilu pa još malo mutiti. Pomešati suve i mokre sastojke tj. brašno i masu sa puterom. Rukom umesiti kuglu testa, prebaciti  je u plastičnu kesu ili foliju i ostaviti u frižideru da odmara najmanje 1 sat.

Kad je testo odmorilo, razviti ga na površini koju ste lako posuli brašnom. Najbolje je da bude razvijeno što tanje jer će keksi malo narasti tokom pečenja. Pažljivo ih poređati na pleh obložen papirom za pečenje. Peći u rerni zagrejanoj na 180C, 7-10min ili dok ivice blago ne porumene. Keksići treba da budu što bleđi.



Kad su gotovi, ohladiti ih na rešetki za kolače i po želji ukrasiti Royal icingom, čokoladom, šećerom u prahu ili ostaviti ih kakvi jesu.

Prijatno!


Što se farbanja jaja tiče pošto su ove godine deca to radila sa bakom u selu, odlučila sam da ofarbam simboličnih 20ak komada. Jedna od ideja, ova jaja sa tufnicama, je iz novog online časopisa MEZZE koji su osmislile i pripremile vrsne blogerke sa naših prostora i koji toplo preporučujem 😊

Svaka čast devojke i samo ovako nastavite!!!



Коментари

Milenna каже…
Draga, keksići su fascinantni, prezentirala si ih sjajno i vidi se da deca nisu bila tu, te da je sve bilo na tenane....ne mislim ništa loše o prisustvu dece, ali se sama ponekad unervozim i žurim....Ovo je savršeno!
Bite my cake каже…
lijepo je čuti da ste uživali. pisanice su prekrasne, a i ovi keksići!
mignonne каже…
Raznezila sam se kad sam videla keksice, toliko su medeni da cu sacuvati ceo tvoj post do sledeceg Uskrsa... sve najbolje tebi i tvojima, drago mi je da ste mogli da iskoristite maleni predah, ma koliko kratko trajao.:))
tanja каже…
Prekrasni su ovi keksići, a ova jaja s tufnicama su me oduševila u časopisu Mezze, i obavezno ih isprobavam iduću godinu :)
Just Cake Girl каже…
Stvarno prekrasne fotke :) i keksići sve i sve ostalo :)
jasna varcakovic каже…
Zekani i patkice su medeni... I fotke!
Nely каже…
Predivno je zbilja sve,keksići,dekoracija na njima,pisanice,ma nemam riječi,uživali ste zaista,i vidi se:)
What's for dessert? каже…
Ove godine nisam radila keksiće u uskršnjim oblicima, zapravo nisam radila nikakve keksiće.
Tvoji keksići i jaja su prekrasno dekorirani!
stocicu postavi se каже…
Devojke,drago mi je da vam se dopadaju keksići,baš sam se trudila :))
Вера каже…
Predivno, sve je prelepo!Sretan Uskrs!
kuvaricaveca каже…
Keksići su fenomenalni a i jaja takođe... Ali mislim keksiće sam odmah zapazila i moram da ih usnimim pa da probam i ja kad imam vremena... Puno hvala na ideji:)
Dunja каже…
Prekrasno!!!
Mimi каже…
Prelepo dekorisana jaja i keksici! Keksici su me posebno odusevili! :)