четвртак, 01. април 2010.

PILETINA U GORGONZOLA SOSU




Veoma volim sir.
Svih vrsta.
Jedan od omiljenih mi je Gorgonzola ili "Buđavi sir"
Prvi put sam ga probala kao devojčica.
Moj tata je radio blizu "Beograđanke",u kojoj je tada bila jedna od najsnabdevenijih samoposluga u Beogradu.Svako malo, donosio nam je po neki specijalitet.Mi deca radovali smo se naravno najviše slatkišima ali ja sam uvek bila rada da probam i ostalo.Upozoravao me je da mi se možda neće svideti ,da je jak.Ipak bila je to ljubav na prvi pogled.
I kad su prošla sva ova naša nesrećna vremena,sankcije,bomberdovanje.....i kad se na rafovima najpre "Maxi"ja.a posle i ostalih mega,ultra,hiper ...marketa(koje uzgred budi rečeno ne ljubim preterano,pre sam za pijacu il' piljare) pojavio "Buđavi" ,bila sam oduševljena.
Najčešće ga jedemo onako uz vince il meze,ali otkad sam u Subotici u jednom restoranu jela  Ćuretinu u gorgonzola sosu,ovo jelo postalo je redovno  na našem stolu
Ovoga puta je samo umesto ćuretine upotrebljena piletina.

POTREBNO JE:
  1. 2 pileća bela mesa
  2. 100 gr gorgonzola sira
  3. 100 gr pavlake za kuvanje
  4. 100gr kisele pavlake sa 20% masnoće
  5. 100 gr kačkavalj(koji se dobro topi)
Meso iseći na filete,blago izlupati i začiniti solju i biberom.Pazite da ne preterate jer je sos prilično jak.
Ostaviti pola sata da odstoji.
Dok se meso odmara,u dublju šerpicu narendani kačkavalj,jednu i drugu pavlaku i gorgonzolu.Sve dobro izmešati i istopiti na srednje jakoj vatri.Skloniti sa šporeta .
Na gril tiganju ili roštilju ispeći pileće filete.
Meso preliti sosom i služiti uz prilog koji volite.
Meni se nekako najviše sviđa pomfrit, iako sam ovoga puta kombinovala sa kuvanim krompirom i prokeljom.




Posted by Picasa

3 коментара:

  1. Moji isto vole sir, a kako vole i piletinu, ovo će im biti dobra kombinacija i ideja za fini i brzi obrok!

    ОдговориИзбриши
  2. Ja pravim slicno, i obozavam ovo jelo, samo je uzasno kaloricno:(((
    ali je fenomenalno. I ja obozavam 'smrdljive' sireve...sto smrdljviji i tecniji (zreliji), to bolje! Moja prval jubav su Vindijini rokfor i gorgonzola koji su se mogli kupiti u 'Gavrilovicu':)

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Melrose,kalorije su nešto sa čim se borim čitav život,al ljubav prema gurmanlucima uvek prevlada,!šta ću!!??

    ОдговориИзбриши