PUNJENO PILE


Evo mene opet u gostima kod Sneže na blogu. Ili, bolje rečeno evo nas!
Moj suprug Nenad i ja vrlo često kuvamo zajedno. Zajedničko kuvanje je lepo. Komunicira se na jedan opušten način, ispomažemo se, dopunjavamo.... Tako je bilo i ovaj put. Ideja i realizacija ovog recepta u potpunosti su njegove uz moju podršku i malu pomoć.
Interesantno je kako muškarci smelo kreću u nepoznate projekte u kuhinji i rado i lako probaju nove stvari.
Počeli smo od ideje da se pile napuni. Potom smo malo "švrljali" po blogovima i prijatno iznenadjeni brojem napunjenih pilića, krenuli da kreiramo naše.

  Potrebno je:
  - 1 pile od oko 2 kilograma
  - 100 grama dimljene slaninice
  - pola praziluka
  - 1 seckana paprika
  - 300 grama seckanih pečuraka
  - 1 veća narendana šargarepa
  - krutoni ( naseckane kockice hleba, osušene ili ispečene u tiganju na "suvo"
  - 100 grama kačkavalja
  - začin, biber, majoran
  - 2 kašike senfa




Pile prvo oprati, osušiti, pa ga namazati senfom iznutra i ostaviti da odmara.
U tiganju propržiti slaninicu da postane krckava, dodavati redom povrće: praziluk, šargarepu, papriku, pečurke. Začiniti solju, biberom, majoranom. Kad se skloni sa vatre, dodati rendani kačkavalj i krutone. Umesto krutona, mogu se staviti 2-3 kašike pirinča.
Ovom smesom napuniti pile i zatvoriti otvor kod vrata i dole. Mi smo koristili drvene štapiće za ražnjiće i super je držalo.
Ubaciti posoljeno pile u posudu za pečenje koja je nauljena. Dodati 2 decilitra vode, pokriti alu-folijom i peći u zagrejanoj rerni na 220 oko 1 sat. Skinuti foliju, dodati krompire isečene na kriške i vratiti da se krompir ispeče a pilence dobije željenu boju.


Mmmmm.... Mirisalo je divno, ukus je izvanredan, a i deca su jela i tražila dodatak.
Pozdrav od Mice i Nenada! :))

Коментари

mignonne каже…
Veliki pozdrav i vama!:))) A pilence sto tek fino izgleda, uh... moram prestati da tako kasno obilazim vase blogove, odmah ogladnim.;D
stocicu postavi se каже…
Draga,ovo je da prste poližeš:))a ja posle dva dana po seminarima i suvoj "rani",maštam o jednom pravom ručku:))svaka čast za slike:))
veliki zagrljaj za mog druga Nenada!!!
Mignonne obilazi kasno, a ja rano :)Izgleda tako slasno i verujem da je na ukus fenomenalno!
Pozdrav i vama!
Laka kuharica каже…
Odlično punjenje, baš onako konkretno i malo drukčije. Bilježim!
Zorica Stajić каже…
Kako bogato punjenje, kako ne bi bilo ukusno. Kako samo deluje bogato onako "raščerečeno", ha,ha,ha...
Nely каже…
Fantastično punjenje,ovo si bilježim,i bit će fin nedeljni ručak:)
Petra Kranjica каже…
Krasno izgleda. Punjeni picek mi jedan od najdražih nedjeljnih ručkova.
Unknown каже…
Planirala sam da punim pile ovih dana, ali drugačijim punjenjem. Svakako cu probati i ovo, mešavina zvuci bas yummy!