уторак, 24. мај 2011.

HLEB SA MAKOM by RUŽA 123

Vrlo često sam kod nje u gostima ali ova dva meseca mi je posebno zadovoljstvo da konačno i pripremim ponešto iz njene divne kuhinje.

U ovom krugu blogerske igre FBI rukavice koju je pokrenula Maja,naša domaćica je Mirjana iz daleke Australije i njen blog Cooking by Mirjana Ruža123.

Šta reći o njenoj kuhinji sem da je sjajna.Interesantni i kreativni recepti,lepe fotografije i još lepše prezentacije svega što sprema.
Ono što mene posebno privlači su njeni recepti ,jasni ,precizni i uglavnom bliski onome što se sprema i u mojoj kući.
Meso!Da se ne lažemo :))moji a bogami i ja volimo meso.Odabrala sam nekoliko recepata za prave ljubitelje istog :))takođe ako budem imala vremena ,spremam se i za neku od fenomenalnih torti koje Mirjana pravi.
Za sad ,isprobala sam njen hleb sa makom koji nam evo već treći dan ne silazi sa repertoara .Deca su prosto oduševljena.I kad se obrok završi ,malo,malo dolaze u kuhinju i kidaju još po jedan komadić :)....čisto onako da se zaslade!
Što se recepta za ovaj hleb tiče,savršen je .Pratila sam uputstva i prazadovoljna sam rezultatom.Jedino što sam silom prilika promenila je mleko u prahu koje nisam imala pa sam dve trećine vode zamenila običnim mlekom.                                                         
  Još jednom ,sve preporuke da probate ovaj divan hleb!!!!
.

7 коментара:

  1. Ja mal ne volim ali ovo mi mirise dovdeeeee:)

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je žao što kod Mirjane istraživanje ne traje do Septembra. Neverovatno kako mi je sve kod njenih recepta jasno, a kratko napisano. Ja se uvek raspišem. Meni je prelepo što ona uvek ima savršen prilog uz glavno jelo, što je meni slaba tačka. I ja sam ovaj hleb šmeknul. Prelepo!

    ОдговориИзбриши
  3. jako lijepo i primamljivo izgleda ovaj kruh!

    ОдговориИзбриши
  4. Jako ti je lijepo istala ova pletenica.

    ОдговориИзбриши
  5. Krasno izgleda, a vjerujem i da je jako ukusan. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Mirjanina kuhinja je zbilja izvrsna, i ja ovih dana češće tamo navratim i ponešto isprobam. Ti si napravila ovaj odličan kruh i prekrasno si ga napravila. Super je !!

    ОдговориИзбриши