ANANAS U ŠLAFROKU

 Još jedan receptić za ulaz u igru Ajme,koliko nas je!,koju je pokrenula Monsoon.
Ovomesečna tema je ananas a zadala ju je Branka sa bloga Home made by B.
Potrebno je:
  • 1 manja konzerva ananasa u kolutovima
  • 3 kašike brašna
  • 3 kašike kukuruznog brašna
  • 2 kašike kokosovog brašna
  • 2kašike ruma
  • 4 kašike slatke pavlake
  • 1 jaje
  • 1 vanilin šećera
  • 1/2kašičice praška za pecivo
Ananas izvaditi iz tečnosti i dobro ga iscediti,ako je potrebno malo ga prosušiti na ubrusu.
  
U jednoj  činiji pomešati sve tri vrste brašna,šećer i prašak za pecivo a u drugoj umutiti jaje,pavlaku i rum.

Spojiti sastojke iz obe činije i dobro umutiti.

Oceđeni ananas umakati u ovu smesu i pržiti na dobro zagrejanom ulju.
Recept sam pronašla ovde ,i moram priznati da me je više privukla slika nego sam recept.
No ,reših da probam pa šta bude.Ukus je potpuno neobičan ,za mog muža (koji je inače postao glavni degustator za sve novitete u našoj kuhinji) čak egzotičan.
U svakom slučaju,preporučujem!
Brzo,lako i vrlo ukusno!

Коментари

Zelja каже…
Savrseno, sigurno je i odlicnog ukusa. Do sad sam samo pravila jabuke u slafroku. Sigurno cu praviti i sa ananasom sad.
Laka kuharica каже…
Što se mene tiće, ananas može biti i posve gol u najzavodljivijoj pozi, pa ništa. Voće koje nije moj tip i ne pali me, pa eto. Šlafrok je interesantan, ali bolje mi stoji na našoj domaćoj jabuci.
Branka - byB каже…
ovo mi je super ! I ja sam do sada pravila jabuke i evo mi nije palo na pamet isto napraviti i sa anansom, a ideja je odlična. I sviđa mi se kako se napravila sam "šlafrok" :). Odlično !
Hvala ti za još jednu ulaznicu u ovom krugu igrice !
JA U KUHINJI... каже…
Mmmmm...jako fino izgleda!
mignonne каже…
Bas je zanimljiv receptic, ovo bi bilo fino posluziti uz neki sladoled...ma, moze i ovako, ne odbijam!;)))
Вера каже…
Bas je odličan recept!
stocicu postavi se каже…
Mignonne,super je ideja sa sladoledom ,nisam se setila!
Probaću sledeći put!
stocicu postavi se каже…
Hvala puno svima!
Ami каже…
Sto ovo divno izgleda!
Sve bi pojela :DDD
stocicu postavi se каже…
Hvala Ami,posluzi se!