среда, 15. фебруар 2012.

VANILA CUPCAKES

Evo jednog prejednostavnog a predobrog kolačića .Cupcakes je nešto što nije uobičajeno u našoi kuhinji jer moja deca ne vole nikakve kremaste tj.filovane kolače.Na moju veliku žalost:))nećete verovati ali uopšte ne jedu torte ili ne daj Bože šlag a kamoli buttercream !
Probala sam ovog puta da ih prevarim roze bojom(ko velim princeze,devojčice.....itd) ali nisam uspela:)
Objavljujem recept ipak, zbog samog kolača koji je zaista fantastičn !Mekan ,sočan i ukusan i koji se njima jako sviđa:))

POTREBNO JE:
  • 2jaja
  • 180gr brašna
  • 120gr putera
  • 170gr šećera
  • 120ml mleka
  • 2kašičice praška za pecivo
  • 1/4kašičice soli
  • 1 kašičica ekstrata vanile
 PRIPREMA:
1.U kalup za mafine poređati papirne korpice
2.U dubljoj posudi pomešati brašno,so i prašak za pecivo.
3.U drugoj posudi penasto umutiti puter i šećer pa kad postane penasto dodati jaja i vanilu i na kraju mleko.
4.Pomešati suve i mokre sastojke
5.Smesu kašikom puniti u korpice  tako da budu pune do 2/3.
6.Peći u zagrejanoj rerni na 180c oko 20 min.
Gotove kolačiće ohladiti pa filovati po želji buttercreamom,(ja ga ne volim ) pa sam ovde koristila samo umućenu slatku pavlaku( + ganaš sa belom čokoladom za probu.)

11 коментара:

  1. Divni su!!! :) šteta što ne vole kremasste kolače :(

    ОдговориИзбриши
  2. Odlično izgledaju! Ja obožavam sve kreme pa sam sigurna da ću i u ovom uživati :)

    ОдговориИзбриши
  3. Baš su divni! I budi sretna da ti djeca ne vole kolače s kremama i ostale jako slatke kolače. Biće zdravija.

    ОдговориИзбриши
  4. Prekrasno izgledaju i vjerujem da su preukusni,u jednu ruku i bolje je da ti djeca ne vole kremaste kolače ako vole voće to je savršeno..

    ОдговориИзбриши
  5. Predivni su i tako nezno izgledaju u roze korpicama, jednostavno preslatko!:)) p.s. jesam li ti rekla kako su tek dobre fotke....;)))))

    ОдговориИзбриши
  6. promeniće se kad odrastu :D odličan recept i slike... savršeno za klinceze :D

    ОдговориИзбриши
  7. Zgodni su, baš za curice. Šteta što ti akcija nije uspjela.

    ОдговориИзбриши
  8. Retko cujem da deca ne vole kremaste kolace. Jedna moja rodjaka (9 godina) ne voli slatku pavlaku, a voli slag (ili obrnuto) i uvek prepozna sta je sta na kolacu...
    Divni kolacici! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepi su, tako nežni, baš za princezice, mojij Lenkici će se sigurno dopasti :) Fotke su divne mila :)))

    ОдговориИзбриши