SRNEĆI GULAŠ SA LOVAČKIM KNEDLAMA

Najpre svima da poželim sve najlepše u Novoj godini. puno ljubavi, dobrog zdravlja, zanimljivih recepata, uspešnih postova i lepog druženja 😊

 

U poslednje vreme meni je ovog poslednjeg prilično nedostajalo. Nemam  baš puno energije za pisanje postova i bavljenje blogom. Nekako sam posustala i bilo mi je potrebno da ne nešto ili neko pogura.

Srećom imam prijatelje koji cene moj" lik i delo", pa mi  je baš u trenutku kad mi je to nedostajalo , vetar u leđa, postala moja drugarica MICA.  Milena će ubuduće biti  gost kuvar na mom blogu pa je red da je predstavim.

Mica je divna osoba.
Kreativna, pozitivna, vredna i zanimljiva. Ipak, ono  što ja kod nje najviše volim je duhovitost...ovo je počelo da liči na sastav na temu "Meni omiljena osoba..."😀 ali ne zamerite, imam potrebu da vam je predstavim  i podelim s vama sreću što je imam za prijatelja.
Da se vratimo Mileni.
Duhovitost,rekoh!
Šta da vam kažem, sa njom uvek umirem od smeha ......sve, bilo lepo ili ružno Mica pretvara u "šegu", nikad ne kuka,  a za ovaj dugi niz godina nikad je nisam čula da se na telefon javi ozbiljna ili zabrinuta. Ona "cvrkuće"...😉 a čujemo se veomaaaa često (pssssst, ne smem da kažem koliko često i koliko dugo pričamo... muževi nam to oooopasno zameraju .
Kad rekoh muževi... ja ovde nahvalih na Micu, a gost kuvar u  ovom postu je i muž!

Nenad. Njega ću da hvalim neki drugi put😉 Nadam se da će se OPET ovako sjajno snalaziti u mojoj kuhinji!

Elem, proveli smo jedan divan dan uz pićence, priču i smeh......gosti su kuvali, a ja se gostila u sopstvenoj kući. Uživancija!!!

Ponovićemo i  sa nekim drugim receptima.

Sada...Srneći gulaš koji je kuvao Nenad i Lovačke knedle koje je spremala Milena!

Moj skromni doprinos je bio Panettone (recept u nekom narednom postu)...eeeee, da ne zaboravim i svog dragog. On je bio barmen i nećemo da ga menjamo 😉



POTREBNO JE:
  • 1 kg srnetine
  • 3-4 srednje glavice crnog luka
  • 100-200gr slanine
  • 400gr mešano povrće ili "Balkanska mešavina"(zamznuto povrće )
  • 400gr paprike seckane na rezance
  • 2dl soka od paradajza
  • 1-2dl crnog vina
  • aleva paprika
  • lovorov list
  • biber, so
  • začin C 
  • ulje za prženje
PRIPREMA:

Srnetinu iseći na sitnije komade. U veću šerpu staviti ulje da se zagreje pa dodati slaninu isečenu na štapiće. Kada se slaninica propržila i cela vam kuća zamirisala na istu dodati luk iseckan na "rebarca". Caka mog gosta kuvara 😉 je da se u taj luk i slaninu sune malo kisele vode da bi luk, a bogami i  slaninica što pre omekšali ili klonuni ili znate već onako "uvenuli"...Krčkati to nekoliko minuta pa dodati srneće meso.
Sve ovo sada kuvati, povremeno mešajući (moram da napomenem da moj gost kuvar ni jednog trenutka nije seo već je sve vreme stajao pored šporeta i nadgledao...posle jedno 20ak minuta dodati mešavinu povrća .


Kad se sve lepo ukuvalo dodati  na rezance seckanu paprikui i  sok od paradajza. Desetak minuta pred kraj, a ceo "proces" trajao je oko sat i po vremena možda malo više, dodati vino pa kad  alkohol ispari, začiniti po ukusu.

Dok se gulaš krčkao Mica je spremila Lovačke knedle koje se savršeno slažu sa srnetinom. 

Za knedle vam je POTREBNO:


Za knedle vam je POTREBNO:
  • 1 jaje
  • brašno 
  • voda 
  • 2 kašike ulja
  • 1 prašak za pecivo
  • so,biber
  • 3 parčeta bajatog hleba
  • peršun
PRIPREMA:

Hleb iseći na sitne kockice i ispeći na vrućem tiganju(kao za krutone)pa ostaviti da se ohlade. U dublju šerpu sipati vodu, malo ulja i soli i ostaviti da proključa. Za to vreme od jaja, brašna i vode umutiti smesu malo gušću nego za palačinke. Dodati malo soli , bibera i prašak za pecivo. U tu smesu na kraju umešati ohlađene krutone i kašicicu suvog peršuna, može i svežeg. Ako je masa retka dodati još malo brašna. Ostaviti da odmara 10ak min.




Supenom kašikom vaditi knedle i spuštati ih u  onu ključalu vodu. Kuvati 2-3 min ili dok ne isplivaju na površinu. Vaditi ih u dublju činiju i kad su sve skuvane posuti ih listićima putera da se ne zalepe.
Servirati uz Srneći gulaš 😊

Uživajte!


Коментари

Вера каже…
Srneći gulas je najbolji!Knedle fantazija!I tebi draga sve naj!!!
Bite my cake каже…
Bome ste se lijepo gostili, sve pohvale! :) Ja obožavam ove knedle i ovakve gulaše!
Dilajla каже…
Vi ste uživali u klopi vidim a uz ovaj meni bi i ja...
Shacky каже…
Baš mi nedostaje srnetina. Nisam je dugo kuvala, a obožavam i da je pripremami da je jedem. Ovaj gulaš sa sve knedlama je fenomenalan. Svaka čast i za Milenu. Svima nam je potrebno s vremena na vreme da nas neko pogura ili trgne i pravo je blago imati u svom životu osobu na koju možeš računati.
Iz moje kuhinjice каже…
Ja obožavam srnetinu i baš sam letos tokom posete Srbiji po prvi put jeo srneći gulaš u jedno restoranu na Fruškoj gori. Tvoj recept, tj Micin mi izgleda odlično i moram ga probati čim se dohvatim srnećeg mesa, što ovde i nije lako naći. Jako zanimljiv uvod i interesantno predstavljanje tvojih prijatelja. Nema ništa lepšeg od zajedničkog kuvanja sa prijateljima, pa potom uživanje u rezultatima.

Sve najlepše u Novoj 2012!

Miroslav
Dunja каже…
Krasan srneći gulaš.
Laka kuharica каже…
obožavam jela s divljači i ovo je zaista odličan i gulaš i knedle. Bilježim recept jer dana kada ću imati sreću i dobiti nešto srnetine za pripremu samo što ne svane (toplo se nadam). Svaka čast tebi i tvojim gostima, odlična je ideja ovo gostovanje!
milena каже…
Od ovog gulaša bolje je samo to što smo se uz njega divno družili. Ne bi da se hvalim ali ja sam ga spremao. Micine su knedle.Potrudiću se da sa mojom Micom obradujem Vaša nepca još koji put i da sa našom Snežom i Acom pokažemo šta je pravi smisao prijateljstva.Vidimo se u kotliću
Nenad
stocicu postavi se каже…
Hvala devojke u moje i u ime mojih gostiju:))
stocicu postavi se каже…
Nenade ,tebe ću da hvalim u sledećem postu i jedva čekam da se ponovo družimo:))