PAKETIĆI SA PEČURKAMA

Moji roditelji su sa juga Srbije, pa otud moja ljubav prema pitama . Raznim 😉



Naravno naaaajviše volim pitu od kora koje razvlači moja mama, ali ni ove kupovne  nisu za bacanje. Kad mi je "frka" sa vremenom, a obično jeste, hvatam se istih 😊



Volim sve pite, pitice i pitinu decu. I slane i slatke varijante. Isprobala sam raznorazne nadeve i što se tiče slanih, osim naravno meni neprevaziđene pite sa sirom, jedna od najomiljenijih mi  je pita sa pečurkama.
Sećam se da kad sam bila tinejdžerka nijedna žurka, sedeljka ili rođendan nije mogla bez ove pite 😉
Ovaj receptak idealan je upravo za goste,  mada i nama domaćim ne fali ništa !
Za goste kažem, jer je ova pitica  baš onako, "izgledna", za svakodnevne varijante može da se samo onako "smota".


POTREBNO JE:

  • 1/2 kg kora za pitu
  • 600 gr šampinjona
  • 1 dl ulja
  • 1srednja glavica crnog luka
  • 3,4 kašike rendanog parmezana
  • so, biber, začin C
PRIPREMA:

Najpre napravite nadev .
Obrisane šampinjone iseći na sitnije komade. Crni luk iseckajte najsitnije što možete, ručno ili u secku. U šerpi zagrejte malo ulja pa na njemu pržite luk dok ne omekša, dodajte šampinjone pa dinstajte 10ak minuta .
Sklonite sa vatre pa začinite po ukusu.
Odvojiti po tri kore (ja za ovo pitu kupujem one srednje tanke kore, piše na njima i za pitu i za gibanicu.U pakovanju ima 12 kora)
Prvu koru blago premazati uljem, na nju staviti drugu koru pa i nju premazati i na kraju treću koju ne premazujete. Ove kore isecite na kvadrate, pa na sredinu svakog kvadrata stavite dobru kašiku nadeva od pečuraka i odozgo pospite parmezanom po ukusu (ja volim šmek koji daje parmezan, pa baš pospem).
Sad pokupite sva četiri ćoška kvadrata od kora, spojite ih i malo zavrnite da dobijete "paketić"
Paketiće ređajte u nauljane kalupe za mafine, blago ih poprskajte uljem i pecite u zagrejanoj rerni na 200C dok ne porumene.

Prijatno!



Коментари

Sweet Corner каже…
Ovo je fenomenalno, mogu samo misliti kako je fino. jako dekorativno!
Dunja каже…
Jako mi se sviđa na ovaj način upakirati gljive. Super za finu zakusku.
Tanja Leković каже…
Vrlo dekorativno, ukras svakog stola!
mirjana каже…
Volim ove paketice,no ja napravim brzo lisnato tijesto i puuuno mi bolje pojedu ali kore za pitu su manje masne,hocu reci zdravije,eh da i ja imam takve kore ,mozda bih i ja njih upotrijebila..paketici su bas fotogenicni ,u ukus ne sumnajm !!!!!
Dilajla каже…
Genijalni zamotuljci.
Bite my cake каже…
divni su ti ovi paketići. I ja često koristim kupovne kore! zapravo, još nisam savladala izradu domaćih, nisam baš ni probavala, morat ću :)
Laka kuharica каже…
Eto ti ga na: s onog gospodina bez jaja, ti odmah prelaziš na pitinu decu:)) Ma, ne mogu odoljeti, haha. U svakom slučaju, odlična ideja za dočekati goste.
stocicu postavi se каже…
Ha,ha,Katarina ,baš si me nasmejala:))Pozdrav
mignonne каже…
Bas je dobra fora sa tim paketicima i jako su ti lepe fotke, ma sad bih bas rado smazala jednu ovako upakovanu piticu.;D
Branka - byB каже…
Pite i ja volim u svim mogućim izdanjima iako mi je isto kao i tebi ona sa sirom na prvom mjestu. Ali i ova sa gljivama uvijek dobro prolazi. Ovako lijepo pripremljena i "upakirana" je dekorativna i idealna za poslužiti goste, ali i ugoditi sebi :)
Mimi каже…
Isti stav prema pitama imam i ja. :) Obozavam ih! Na razne nacine. A ona sa pecurkama je bas na vrhu. Ovo je odlicno i bice isprobano! :)
Unknown каже…
Jako dekoratvno,a sigurno i ukusno!