U POSETI KOD MIGNNONE

Dugo me nije bilo.
Iz raznoraznh razloga.
Neću sada o tome.Prosto su se izdešavale stvari koje su moju porodicu naterale da potpuno promeni organizacju života.Tačnije da konsoliduje redove. Ali u svakom lošem ima nešto dobro :))
Idemo dalje.
Ono što mi je nedostajalo je vreme koje sam provodila u kuhinji i na blogu.

Ipak nisam želela da dozvolim da propustim ovomesečne  kuvarigrice.Naime u ovom krugu ,dvomesečnom ,FBI rukavica , igrice koju je pokrenula mamajac,pod istragiom je blog La Cusine Creative,drage mignone.

Šta reći o blogu La cusine creative ? Ja ću jedino kazati da ga jako volim.Pomno ga pratim ,istražujem i vrlo često"prepisujem" Lanine recepte.Pošto su vrlo jasni,precizni i prilagodljivi našim uslovima nije mi se desilo da ne uspeju:)) Jedino što ću teško dostići je Lanina umešnost i preciznost u dekorisanju hrane.Što se mene tiče tu je neprevaziđena;))Iako je na žalost  lično ne poznajem ovako virtuelno se divim njenom umeću,kreativnosti i znanju u kuhinji  i bojim se da će uskoro na mom blogu biti više njenih nego mojih recepata :))
 Iako sam ,kao što rekoh, iz njenog menija  već štošta isprobala  ovoga puta kao ulaznicu za igrice postavljam šta drugo nego Kajzerice!Tolko o "prepisivanju:))
Da li još ima nekog ko ih nje isprobao???

Коментари

Dilajla каже…
Baš divne i u tvojoj izvedbi.
Milin kuvar каже…
Da, ja sam jedna od tih sto ih nije isprobala :) I bas razmisljam sta da spremim za dorucak i mislim da sam upravo shvatila :)
Kazalo mi se samo :)
Lepo izgledaju, pufnasto i ukusno :)
mignonne каже…
Pozdrav, draga moja...primeti se kada neko iz naseg malog blogo sveta duze odusustvuje, i odmah nam nedostaje...ali nadam se da je sada sve u redu.;))
Hvala na ovom lepom postu i isprobanom recepticu, kajzerice su odlicno uspele koliko mogu da primetim...a imate svi moju dozvolu za "prepisivanje", hihih... bice mi cast!;))) puno pozdrava...
Вера каже…
rumene...fine...
Aleksandra каже…
Odličan izbor, a istina je da joj je sveki recept odličan :) I naravno, držite se i izadjite iz teške situacije kao pobednici :)
Nale Coolinarija каже…
Nedostajala si mi. Odlično odabrano i divota kako si to postavila:)
jasna varcakovic каже…
Dobrodoshla nazad! Nedostajala si nam...
Kuvar za početnike каже…
Konačno!Baš sam se pitala zašto vas nema...Drago mi je.Pozdrav,Ankica.
Just Cake Girl каже…
Prekrasne su, ja jpš nisam probala al kad vidim tvoje znam da moram :)))
Branka - byB каже…
drago mi je da si opet ovdje ! da znaš da sam neki dan pomislila kako te nema i pitam se što se dogodilo sa onim satom uz šalicu kave samo za sebe :) , i evo te. I to sa ovim odličnim kajzericama, super si ih napravila, jako lijepo mi izgledaju !!
J e l e n a каже…
Lana ima divne recepte, a testa koja sam probala su savršena. Samo kako ona to sve perfektno odradi, kao da meri sve lenjirom i svaku jufkicu stavlja na vagu. Drago mi je da si se vratila, a sad se malo opusti i spremi za praznično kuvanje, pa makar virtuelno!
Nina каже…
divno su ti ispale, i kod mene su na popisu, no ne znam dal ću stići u ovom krugu da ih isprobam
MMCakeDesign каже…
Izgledaju jako primamljivo. Za ovaj predivan blog ovde se moze pogledati i preuzeti 3 kkomada award od mene:
http://marimilocakedesign.se/recept/nasi-najbolji-blogovi-i-jedan-award/
Zorica Stajić каже…
Dobrodošla nama ponovo, predivne kajzerice. Svrati kod mene i preuzmi zasluženu nagradu!!!
Dvor Srbija каже…
ummmm... ukusno izgleda...