MUSAKA OD TIKVICA

Ovo je, po meni ,pravo letnje jelo .Takođe se pravi veoma brzo i lako .Moja mama ga zove "Musaka na brzu ruku".I jeste na za brzu ruku ,kad nemate puno vremena a treba vam ručak.Obzirom da sa septembrom dođe i gomila posla i obaveza nemamo puno vremena da se bakćemo u kuhinji ,ja sam ovu musaku prebacila i u jesenji meni ;)) bar dok tikvica još ima na pijacama.

POTREBNO JE:
4 srednje tikvice
300gr mlevenog mesa
glavica crnog luka
1 mala šoljica pirinča
3 jaja
malo mleka
so,biber,začin C,"Aleva" paprika po želji

PRIPREMA:
Na malo ulja propržiti sitno seckani luk .Kad postane staklast dodati mleveno meso i zajedno pržiti dok meso ne postane svetlo.Dodati oprani pirinač i još malo propržiti.Smesu začiniti po ukusu,solju,bibero,začinom i paprikom(ja je ne stavljam)
U vatrostalnu posudu narendati dve očišćene i malo posoljene tikvice zatim preko njih staviti smesu sa mesom i na kraju ponovo odozgo narendati preostale dve tikvice.
Tikvice same puste prilično sopstvenog soka pa zato dodajte svega pola šoljice vode  i stavite u zagrejanu rernu najpre na 250C a onda smanjite i pustite da se krčkaju dok ne počne sve da rumeni.
Izvadite iz rerne,prelijte umućenim jajima u koja ste dodali mleko pa vratite i pecite dok se ne uhvati korica.
Služite uz kiselo mleko.

Коментари

JA U KUHINJI... каже…
Super zvuci, volim ovakva jela!
Laka kuharica каже…
Sve s tikvicama prolazi kod mene, a ako je nešto fino, uopće nije važno da li je ljetno jelo ili ne!
jasna varcakovic каже…
Tikvice - Nezaobilazne i viseupotrebljive...Kraljice ljeta!!!
Nina каже…
i kod mene ovo prolazi, odlični sastojci
Вера каже…
Brz ručkić,a i taako dobro izgleda!
Nale Coolinarija каже…
Tikvice, tikvice, tikvice:) Obožavam ih. Pripremam slično, i obožavam ovakva jela!
Branka - byB каже…
Odlična musaka ! Tikvice i kod mene uvijek prolaze, ne samo ljeti .
Slike su jako lijepe, baš me mammi na isprobavanje !
Jovana каже…
Musake obožavam ali imam problem jer moj suprug ne jede nikakve musake tj "poslagana" jela pa ih ne spremam tako često ! Ponekad samo za moju sušu napravim i to je to! OVA IZGLEDA ODLIČNO i tako UKUSNO! :-))))
Анониман каже…
Isprobao, fantasticno!
Jovanka Baštovanka каже…
volim sve sto ima tikvice! ovaj recept ulazi u bookmark da ga uskoro isprobam =)