INTEGRALNI HLEB SA SEMENKAMA

Prvi put sam ga pravila prekjluče pa onda juče,duplu  meru, pa opet danas...
Šta onda učiniti nego podeliti recept sa vama.
Vrlo je jednostavan,ja sam prosto probala,onako odokativno,čisto da potrošim integralno brašno ,koje  već duže stoji.
Ko će da peče hleb po onoj vrućini?
Čim je popustilo ,eto i hleba .
I to kakvog:))

POTREBNO JE:

1 šolja (od 2dl ) brašna
1 šolja integralnog pšeničnog brašna
1 šolja integralnog raženog brašna
1 kašičica soli
1 kašičica šećera
2 kašike maslinovog ulja
1/2 sirovog kvasca(20gr)
2 šolje mlake vode
semenke susama,suncokreta,lana
PRIPREMA:

Kvasac razmutiti u šolji tople vode sa kašičicom šećera.Ostaviti da nadođe.
U dublju posudu pomešati sve tri vrste brašna i kašičicu soli.Kad je kvasac nadošao sipati ga u brašno i dodati preostalu vodu i maslinovo ulje.Sve dobro promešati, najpre varjačom.
Mešenje nastaviti mikserom sa nastavcima za mešenje barem 5 minuta.Pokriti krpom i ostaviti da raste oko 45 minuta.Za to vreme pripremiti kalupe za hleb ,ja sam ih namazala uljem.
Kad je testo naraslo dodati po okusu semenke lana,susama ,suncokreta.ja sam stavila sve.
Premesiti ga i uz pomoć još običnog brašna formirati hlepčiće.

Ova količina je dovoljna za dva kalupa dimenzija 20puta 8 cm.
Peći u zagrejanoj rerni na 200C oko 40 minuta.

Коментари

J e l e n a каже…
vec nedeljama se mucim sa mojim beskvasnim integralnim hlebom i nekako moracu da se vratim na kvasac...ovaj izgleda odlicno..jedna preporuka..kasicica meda da onu sjajnu slad hlebu a niko ne moze da prepozna da je med u pitanju cak ni moj suprug koji i nije neso za te slatko slane kombinacije...
stocicu postavi se каже…
Dobar predlog,hvala Jelena:))
Nina каже…
odličan kruh, a i slikice mi se jako sviđaju
Branka - byB каже…
Odličan kruh i jako dobro izgleda !! Recept mi se baš sviđa i slažem se sa dodatkom malo meda, super !
jubistacha каже…
Baš tražim recept za integralni kruh i ovaj je došao kao naručen. Trenutno nemam vremena za kruh ali najesen ću se svakako potruditi da ga isprobam.
Nale Coolinarija каже…
Divno izgleda, odlična fotografija. I uvek sam raspoložena za integralne stvarčice :)
Вера каже…
Predivno izgleda,vidi se da si ga jako dobro umesila!
Анониман каже…
Napravila sam duplu meru i super je ispao.
Hleb je bio svez dva dana, verovatno bi bio i vise ali smo ga pojeli :D
Hvala na receptu!
Unknown каже…
Lagan za napraviti i ukusan je,samo sto sam stavila 7gr tj celu kesicu suvog kvasca😋
stocicu postavi se каже…
Drago mi je da ti se dopada ❤