недеља, 25. март 2012.

KROFNE


Čitavu večnost mučim se sa krofnama!
Probala sam razne recepte ali nikako da me krene:) iskusne domaćice delile su mi razne savete.Ja zbog ljubavi prema krofnama ,slušala,pridržavala se recepata koristila "specijalne sastojke",krala cake i na jedvite jade otkrivala ljubomorno , čuvane tajne:)) Dodavala ono ,oduzimala ovo i ....ništa:))Pravila sam ih mnogo puta ali mi nikad nisu uspele:(
Ljubav je ostala jednostrana i dalje sam volela ja njih ali one mene...ič!
Otpatila sam i odustala:))
Od pravljenja samo ! Jela sam ih i dalje tamo gde znam da ih majstori prave:))
Skoro kod jedne drugarice naiđoh na sjajne krofne...mmmm...divne:))Šta ću , kud ću ,priupitah je da mi napiše recept.Kaže -što da ti pišem ,imaš na coolinarici!O,Bože ,pa kako sam to previdela!!!!

I evo ...konačno i meni su uspele:)))

Recept je na coolinarici  objavila  jakica

10 коментара:

  1. Kad sam objavila post o krafnama, cure su spominjale te šuplje krafne. I moram priznati da sam tada prvi put čula za njih. Ali sad vidim da šuplja krafna ima veliku prednost - jaaaaaaaaako puno nadjeva

    ОдговориИзбриши
  2. Krofne su fenomenalne, baš onakve, kakve ja volim. Nažalost, link ne vodi na recept, bar kod mene!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno uspjele, vazdusaste. Krasne slike.

    ОдговориИзбриши
  4. Šuplje krafne još nisam pravila, niti jela, ali izgledaju baš slasno!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Nikada nisam radila šuplje krafne, ali sam čula za njih. Ni meni ne radi link.

    ОдговориИзбриши
  6. Bas su prave krofne, mogla bih sada gricnuti monitor kako dobro izgledaju!:))))

    ОдговориИзбриши
  7. uh dok se samo sjetim kako sam se ja dugo borila sa njima, ali kad jednom krene krene, divne su ove krafnice

    ОдговориИзбриши