SALATA OD PILETINE, KIKIRIKIJA I SUSAMA-U gostima kod Jelene

Retko učestvujem u blogerskim igricama. Ne zato što ih ne volim. Naprotiv, uživam prateći ih, ali najčešće ne stignem.
Nenadani raspust doneo mi je mogućnost da se malo više angažujem  oko kuvanja. Ne radim, a nemam kao za regularni raspust isplanirano vreme. Uživam baveći se svojim sitnim zadovoljstvima. U njih ubrajam i mogućnost da gostujem kod Jelene i istražim njen blog, foodforthought ,  u okviru igrice FBI rukavice, koju je pokrenula mamajac.

Šta reći o Jeleni, a da  ostale blogerke već nisu rekle 😊 Ne poznajem je lično ali se nadam da će biti još okupljanja na Adi, pa  se i lično upoznamo.
Bez obzira, imam utisak da je jedna vema prijatna i mila osoba. Njeni recepti, tačnije upustva kako pripremiti hranu potpuno me oduševljavaju. Čak iako ste početnik i ako ste po prvi put uzeli varjaču u ruke, toplo preporučujem da posetite njen blog, pažljivo pročitate recept i uspeh vam je zagarantovan 😉


Ja sam za početak pravila njenu Krem  salatu od piletine ,  kikirikija i susama i  neću se na tome zadržati 😊 Salata  je vrlo ukusna i izdašna. Odlična ako vam dolaze gosti. Recept sam samo malčice promenila jer ne jedem majonez. Umesto njega stavila sam istu količinu kisele pavlake.
Obavezno je probajte  😊



Коментари

Unknown каже…
Ovo cu praviti prvi sledeci put uz meze...volim tu kombinaciju...
Mimi каже…
I ja sam merkala Jelenine krem salatice, ali nikako da se odlucim. Ova mi je jedan od favorita zbog kikirikija koji obozavam u svemu! :)
Branka - byB каже…
Super si napravila ovu Jeleninu salatu, jako dobro izgleda !!
What's for dessert? каже…
Hm, sad si me stavila u dvojbu, da li odabrati majonezu ili kiselo vrhnje, a volim i jedno i drugo.
Just Cake Girl каже…
Divota, super mi je kombinacija sastojaka :)
Laka kuharica каже…
Ovo s kiselim vrhnjem odlična ti je ideja, mislim da je bolje od majoneze koju i mi nešto rijetko jedemo.
J e l e n a каже…
Da znaš da bi moglo jedno sankanje food blogerki da padne na Adi, samo ne znam šta bi jele? Moraćemo da sačekamo toplije dane, i nadam se da ćeš i ti doći. Dosta nas ima a po svemu sudeći kako je počelo biće nas sve više. Na kraju ćemo morati i halu da zakupimo. Ovu salatu jako volim i drago mi j da si je pripremila. Tako dobro ide uz krekere, ali ja kad krenem da je mažem ne mogu stati. Samo se prikradem frižideru i kreker po kreker nestaje.
stocicu postavi se каже…
Jelena ,salata je odlična:)ja sam kad je nestalo krekera ,nastavila onako na prazno-kašičicom :D
Sviđa mi se ovo sa halom :))
nadam se da se vidimo kad otopli:))
Maja каже…
Odlična prezentacija Jeleninih jela :)
J e l e n a каже…
stolovi, muzika, šator....i pevaljka naravno :P
Petra Kranjica каже…
Krasno izgleda. Bravo.
Tebi su stvarno dobro došli ovi nenadani praznici, stvarno si super aktivna na blogu ;)
Bite my cake каже…
odličan odabir ;)
stocicu postavi se каже…
Petra ,prija mi što sam aktivna u kuvanju ali sam super aktivna i u jedenju:))Ugojiću se skroz:(
JA U KUHINJI... каже…
Prelepo si je napravila i uslikala... a salatica je super! Sve pohvale :)
Nely каже…
Prekrasno napravljeno i prezentirano...jako mi se sviđa recept!
Tanja Leković каже…
Kakva "morska" postavka - kao za grčku razglednicu :-) Nisam do sada ovu salatu stavljala na krekere, ali je odlična ideja za neke proslave.