среда, 08. фебруар 2012.

U GOSTIMA KOD JELENE-SALATA OD PILETINE ,KIKIRIKIJA I SUSAMA

Retko učestvujem u blogerskim igricama.Ne zato što ih ne volim ,naprotiv, uživam prateći ih ,ali najčešće ne stignem:))
Nenadani raspust doneo mi je mogućnost da se baš angažujem oko blogovanja:))ne radim a nemam kao za regularni raspust isplanirano vreme. Uživam baveći se svojim sitnim zadovoljstvima.U njih ubrajam i mogućnost da gostujem kod Jelene i istražim njen blog  , foodforthought   ,     u okviru igrice FBI rukavice koju je pokrenula mamajac.
Šta reći o Jeleni a da  ostale blogerke već nisu rekle:))
Ne poznajem je lično ali se nadam da će biti još okupljanja na Adi ,pa  se i sretnemo:)
Bez obzira :))imam utisak da je jedna vema prijatna i mila osoba.Njeni recepti ,tačnije upustva kako pripremiti hranu potpuno me oduševljavaju.Čak iako ste početnik i ako ste po prvi put uzeli varjaču u ruke,toplo preporučujem da posetite njen blog,pažljivo pročitate recept i uspeh vam je zagarantovan :))

Ja sam za početak pravila njenu Krem  salatu od piletine , kikirikija i susama i  neću se na tome zadržati:))Salata  je vrlo ukusna i izdašna .Odlična ako vam dolaze gosti.
Recept sam samo malčice promenila jer ne jedem majonez,Umesto njega stavila sam istu količinu kisele pavlake.
Obavezno je probajte:))

17 коментара:

  1. Ovo cu praviti prvi sledeci put uz meze...volim tu kombinaciju...

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam merkala Jelenine krem salatice, ali nikako da se odlucim. Ova mi je jedan od favorita zbog kikirikija koji obozavam u svemu! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Super si napravila ovu Jeleninu salatu, jako dobro izgleda !!

    ОдговориИзбриши
  4. Hm, sad si me stavila u dvojbu, da li odabrati majonezu ili kiselo vrhnje, a volim i jedno i drugo.

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo s kiselim vrhnjem odlična ti je ideja, mislim da je bolje od majoneze koju i mi nešto rijetko jedemo.

    ОдговориИзбриши
  6. Da znaš da bi moglo jedno sankanje food blogerki da padne na Adi, samo ne znam šta bi jele? Moraćemo da sačekamo toplije dane, i nadam se da ćeš i ti doći. Dosta nas ima a po svemu sudeći kako je počelo biće nas sve više. Na kraju ćemo morati i halu da zakupimo. Ovu salatu jako volim i drago mi j da si je pripremila. Tako dobro ide uz krekere, ali ja kad krenem da je mažem ne mogu stati. Samo se prikradem frižideru i kreker po kreker nestaje.

    ОдговориИзбриши
  7. Jelena ,salata je odlična:)ja sam kad je nestalo krekera ,nastavila onako na prazno-kašičicom :D
    Sviđa mi se ovo sa halom :))
    nadam se da se vidimo kad otopli:))

    ОдговориИзбриши
  8. stolovi, muzika, šator....i pevaljka naravno :P

    ОдговориИзбриши
  9. Krasno izgleda. Bravo.
    Tebi su stvarno dobro došli ovi nenadani praznici, stvarno si super aktivna na blogu ;)

    ОдговориИзбриши
  10. Petra ,prija mi što sam aktivna u kuvanju ali sam super aktivna i u jedenju:))Ugojiću se skroz:(

    ОдговориИзбриши
  11. Prelepo si je napravila i uslikala... a salatica je super! Sve pohvale :)

    ОдговориИзбриши
  12. Prekrasno napravljeno i prezentirano...jako mi se sviđa recept!

    ОдговориИзбриши
  13. Kakva "morska" postavka - kao za grčku razglednicu :-) Nisam do sada ovu salatu stavljala na krekere, ali je odlična ideja za neke proslave.

    ОдговориИзбриши