ŠPANSKA PITA

Konačno je prošla sva praznična tarapana, pa da odmorimo uz jednostavan recept za ovu divotu.


Koliko sam uživala u praznicima, toliko sam se i umorila. Pored svih uobičajenih slavlja meni je ovaj početak godine uvek zatrpan i sa nekoliko rođendana i slava. Ove godine u januaru smo imali i jedno venčanje 🧡
Nekako odahnem u februaru  i skupljam energiju za mart kada kreće drugi krug rezervisan za rođendane.
U ovoj pauzi  biće par jednostavnih i meni omiljenih recepata.

Za početak uvek rado viđen gost na našem stolu u ove zimske dane 😊


POTREBNO JE:
  • 4 jaja
  • 1 čaša(2dl)jogurta
  • 1/2šaše ulja
  • 2 čaše brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • 150gr šunke
  • 150 gr sira
  • 2,3 kisela krastavca
  • soli po ukusu

PRIPREMA:Uključite rernu na 180C da se greje. U dublju posudu sipajte brašno, so i prašak za pecivo. Promešajte. Dodajte jaja, jogurt i ulje. Sve dobro promešajte. U to dodajte na sitne kockice seckanu šunku,  izmrvljen sir i sitno seckane krastavce. Sipajte smesu  u uljem podmazan pleh za mafine i pecite na 180C oko 25 min ili dok lepo ne porumene.

Uživajte!

Коментари

What's for dessert? каже…
Definitivno mi je enigma kako su ti ispali kockasti iz kalupa za muffine? Šunka, sir, krastavci i jogurt u tijestu garancija su finog doručka ili ukusne večere.
stocicu postavi se каже…
Draga ,nema tu nikakve enigme:))kalup za mafine nije okrugli nego četvratast:))Ovo j e zaista ukusan i brz doručak ili večera;))
Анониман каже…
Savršeno izgledaju, sve pohvale!!!
Moram ih probati, i to što prije. :)

Pozdrav :)
Zorica Stajić каже…
Španska pita izgleda predivno ovako u kalupima za mafine. Ja je pravim po istom receptu , ali u plehu. Ovako je daleko atraktivnije...
Maja каже…
Pravila sam nešto slično, ali bez krastavca. Čini mi se da baš ti kisjeli krastavci daju posebnu notu ovim piticama...
Dunja каже…
Divni su ti.
Tanja Leković каже…
Ja pravim Carsku pitu, baš se oštrim da je pripremim i objavim. Isto to, samo malo drugačije.
Četvrtasti kalupi su pravo osveženje - sad ću da se nadam u potragu za sličnim, mnogo lepo izgledaju.
Petra Kranjica каже…
Super izgledaju. I ja sam imala upitnik iznad glave zbog kockastih muffina.
Dilajla каже…
Sad kad je hladno kad smo svi doma ovo je idealno a i brzo se sprema.
Mimi каже…
I mi ovo jako volimo! Odlicno izgledaju ovako kockaste... :)
Fantasticne slike, jako privlacno
stocicu postavi se каже…
Hvala na komentarima:))
Vidim da su vas privukli četvrtasti kalupi ,kupila sam ih skoro kod Kineza i toplo ih preporučujem ,odlični su(što nije uvek slučaj) a i cena im je odlična-250 din.:))
jasna varcakovic каже…
I ja je cesto pravim (Carska / Spanska pita)...Idealno za upotrijebiti zaostalu hranu u frizideru ;-)
Анониман каже…
Odlično izgleaju, a znam da su vrlo ukusni! Mislim da se može dodati i crvena paprika. Mica
Maja каже…
Super pita,svi je vole!!Tebi je bas lepa i zanimljiva ovako kockasta.Moram i ja da pronadjem kalup:))