субота, 18. фебруар 2012.

KEKSIĆI SA BADEMOM

Moze i svaki dan da bude dan ljubavi !

POTREBNO JE:
  • 200gr brašna
  • 125gr maslaca
  • 100gr badema
  • 1 jaje
  • 2 kašike šećera
  • 1 kašičica ekstrata vanile
  • šećer u prahu 
  • džem od jagoda
PRIPREMA:
Penasto umutiti puter i šećer pa dodati jaje i vanilu.Još malo umutiti.Brašno pomešati sa praškom za pecivo i sutno mlevenim, blanširanim  bademom .Pomešati ove dve smese i dodro izraditi.Testo formirati u kuglu staviti u kesu i ostaviti u frižideru da odmara najmanje sat vremena.
Na pobrašnjenoj radnoj površini razviti testo debljine 3,4mm(što tanje to lepše),pa modlom vaditi željene oblike i ređati na pleh obložen papirom za pečenje.Peći u rerni zagrejanoj na 180C,7-10min ili tako da ostanuo dozgo beli a odozdo počnu blago da rumene.
Ohladiti ih pa onda po dva spajati džemom od jagoda .Posuti prah šećerom.

9 коментара:

  1. Nisam još jela ovakve keksiće s bademom, obično koristim orahe.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlični keksići, vjerujem da su prhki i fini, a izgledaju baš prekrasno !

    ОдговориИзбриши
  3. Imam blanširanog badema, a obzirom da mi se dopadaju o i keksići - moram da probam.

    ОдговориИзбриши
  4. Jako su ti lepi i nezni!!Za divan blog nagradice kod mene,pa svrati Snezo!!POzz

    ОдговориИзбриши
  5. Divni su! I jos filovani mojim omiljenim dzemom od jagoda!!! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo su meni predivni keksići,jako lijep recept:)

    ОдговориИзбриши
  7. Podsećaju me na detinjstvo . Tad sam ih baš često jela...

    ОдговориИзбриши