петак, 10. фебруар 2012.

ČOKOLADNI TARTUFI

Na mnogim blogovima već su objavljeni recepti za ovu čokoladnu poslasticu .Za čokoholičare kao što sam ja ovo je nešto što će ih oduševiti:))
Jako se brzo pravi,malo duže vremena je potrebno za hlađenje ali ako vam se najavi drugarica da dolazi na kafu a sučajno živite na različitim delovima Beograda,imaćete sasvim dovoljno vremena da napravite Tartufe:))
Recept je prepisan sa  sajta Joy of baking ,koji volim da posećujem naročito zbog video prikaza recepata.

POTREBNO JE:
  • 250 gr crne čokolade sa visokim procentom kakaoa
  • 15o ml slatke pavlake
  • 30 gr putera
  • 2,3 kašike likera od kafe
  • kakao
PRIPREMA:
1.čololadu izlomite i stavite u činiju.
2.Na srednjoj temperaturi zagrejte slatku pavlaku i puter do vrenja.
3.Pavlakom prelijte čokoladu i mešajte dok se čokolada ne istopi.Dodajte liker od kafe i ponovo izmešajte.
4.Činiju prekrijte streč folijom i ostavite u frižideru na par sati da se stegne.
5.Kad se masa stegla ,kašičicom vadite komadiće i od njih rukama formirajte kuglice(ne moraju biti pravilne) tartufe:))
6.Tartufe uvaljajte u kakao.
7.Poslužite :))

U tartufe možete dodavati razna alkoholna pića ili začine(videla sam kod Tamare sa Bite my cake da je koristila kardamom,to moram da probam)
takođe možete ih valjati u razne mlevene ili sitno seckane orašaste plodove,orah,badem,lešnik...ili kokos..pustite mašti na volju:))
Na sajtu takođe piše da mogu dugo da stoje u frižideru ,a mogu i da se zamrznu.Pre posluženja ih samo treba odlediti na sobnoj temperaturi:))

Šta da vam kažem ,za uz kaficu i liker sa prijateljicom,sve preporuke:))

9 коментара:

  1. Nisam znala da se tartufi mogu zalediti, kod nas se to odmah smaže, kao i sve ostalo čokoladno.

    ОдговориИзбриши
  2. I ja volim ovu stranicu, a i tartufiće, krasno izgledaju :9 Nisam ih nikada zamrzavala

    ОдговориИзбриши
  3. Predivni su,kod mene čim je čokolada u pitanju tu nema dvojbe čisto savršenstvo od slatkiša kada su sa njom:)

    ОдговориИзбриши
  4. Divni su, i moracu da ih napravim posto takve kolacice smem da jedem.

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo ih volim... Svidja mi se dodatak kafe! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ja mislim da ih nikada nisam probala a izgledaju bas dobro! Lako se pravi pa cu probati. Hvala na receptu :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ovakve slastice jednostavno o-bo-ža-vam! prijateljice, koje prijateljice i zašto prijateljice??!! Samo za mene!

    ОдговориИзбриши