понедељак, 23. јануар 2012.

BOMBICE OD SIRA SA SUVIM ŠLJIVAMA

Praznična predjela ili post praznična predjela:))
Posle Badnje večeri ostalo mi je prilično suvog voća,ni sama ne znam kako:))
Ustvari znam!
Dragi je bio na pijaci i pokupovao ,čini mi se sve što je na istoj našao.
Grickali smo,mislim ceo dan a količina se nije mnogo smanjila :)) Borili smo se sa suvim voćem  još dan, dva, naročito sa suvim šljivama-deca baš nisu obožavatelji:(( sve dok slučajno u jednom časopisu, tačnije časopisu"Čarobni lonac" nisam pronašla simpatičan recept za ove kuglice sa sirom i suvim šljivama.
Ostatak voćkica završio je u Panettone-u.Uskoro stiže i taj receptak.

POTREBNO JE:
  • 200gr krem sira
  • 100gr svežeg ovčijeg ili kravljeg sira
  • 50gr maslaca
  • 100 gr slanog keksa 
  • so,biber
  • 100gr suvih šljiva
  • mak za oblaganje
PRIPREMA:Pomešati krem sir ,propasiran sveži sir i omekšali maslac.Dodati samleveni slani keks,posoliti,pobiberiti po ukusu i sve dobro izmešati .Suve šljive predhodno potopiti u vodu,ostaviti ih da odstoje oko 1 sat,pa ih dobro ocediti,izvaditi im koštice i svaku šljivu prepoloviti.Od mase formirati bombice ,a na sredinu svake staviti polovinu suve šljive.Na kraju ih uvaljati u nemleveni mak.Ostaviti ih 1 h u frižideru a onda servirati.

Ovo je recept u originalu .Ja sam ga malo izmenila ,koristeći namirnice koje imam u kući.Od sira sam koristila Fetu a umesto slanog keksa stavila sam "ribice"koje sam maznula iz dečijeg paketića:))Takođe umesto 50 gr maslaca stavila sam svega 1 kašiku ,misleći da su sirevi dovoljno masni da bi dodavala i toliko maslaca.Bombice su ispale super:)) vrlo su dekorativne i jako ukusne ,naročito za ljubitelje sireva (kao što sam ja)
Probajte:))

9 коментара:

  1. Divota!! :) Bombice mi izgledjau divno, i baš su slastica za mene :)

    ОдговориИзбриши
  2. Baš odlično i originalno, a sve sa sastojcima koji se dobro slažu. Bilježim! Fotke su super.

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je jako ukusno, sviđa mi se kombinacija sira sa makom i suhim šljivama! Uz to-odlično, dekorativno izgleda!

    ОдговориИзбриши
  4. Bas zgodan receptek i nesto novo, a Carobni lonac volim da citam ali ovo mi je promaklo, ideja je za pet... cekamo i Panettone!:)))

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo lepo izgledaju. Na prvi pogled mi se učinilo da je suši :-). Zašto da ne - šumadijski suši :-)

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajna ideja! Inace od celog rucka, najvise volim predjela, pogotovo ovakva! Obavezno cu jednom probati ove kuglice. A i jako lepo izgledaju... :)

    ОдговориИзбриши
  7. Tihana,Katarina,Tamara,Zondra Art hvala :))
    Mignonne ,stiže uskoro i panetone:))
    Opasna, super ideja za novi naziv:))
    Miki i ja isto ,štose mene tiče ručak može da bude i samo predjelo:))

    ОдговориИзбриши
  8. ovo ću probati.. neobična kombinacija . Ali u tome leži izazov. Super izgledaju . Iznenadiću ukućane :D

    ОдговориИзбриши