ROLOVANA SVINJETINA

Nešto vrlo interesantno za nedeljni ručak.




POTREBNO JE:

  • 4 srednje svinjske šnicle 
  • 4 manje šargarepe
  • veza blitve 
  • 8 kašika rikota sira
  • ulje za prženje
  • oko1- 2 dl goveđe supe
  • 1 ravna kašika gustina 
  • 2 kašike kisele pavlake  
  • so, biber


PRIPREMA:

1.Šnicle dobro izlupati tučkom za meso.
2.Posoliti ih, pobiberiti (po želji možete dodati i začin C) i ostaviti sa strane da odstoje pola sata.
3. Obariti šargarepu isečenu na štapiće
4.Kratko blanširati očišćenu vezu blitve. I jedno i drugo ostaviti da se ohladi i ocedi .
5.Na šnicle namazati deblji sloj sira .
6.Odozgo poređati šargarepu i sitno iseckanu obarenu blitvu.
7.Sve pažljivo zarolati pa rolne vezati kuhinjskim koncem ili zatvoriti čačkalicama.
8.U tiganju zagrejati ulje pa propržiti šnicle sa svih strana dok ne dobiju tanku koricu.
9.Propržene šnicle prebaciti na pleh i peći u zagrejanoj rerni oko 40 min.
10 Napraviti sos..U tiganj gde su pržene šnicle doliti goveđu supu pa kad počne da vri dodati gustin razmućen u malo vode.
11.Kada je sos dobio željenu gustinu,skloniti ga sa vatre i dodati 2 kašike kisele pavlake.

Mi ove rolnice volimo da jedemo uz krompir baren u slanoj vodi.Samo ga obarim, ocedim, dodam kašiku ulja i obilno pospem sušenim peršunom.

I naravno obilno zalijemo sosom 😊

Uživajte!

Коментари

mignonne каже…
Bas pravi nedeljni rucak a mislim da se ni gosti ne bi bunili da budu posluzeni ovim rolnicama.:)))
mirjana каже…
Ija sam danas pravila rolnice od svinjskog filea..to mi je jako fino,mekano meso i brzo je goto..
Mimi каже…
Odlicno izgleda! Zaista jako dekorativno, a verujem i ukusno. Pozdrav! :)
Just Cake Girl каже…
stavrno izgleda divno!!! :)
Tanja Leković каже…
Mnogo su ti lepe ove šnicle, dobro si me podsetila da imam neke u zamrzivaču, pa bih mogla već sutra da te citiram u mojoj kuhinji :-)
What's for dessert? каже…
Svinjetinu obožavam, super si ju napravila
Unknown каже…
Odličan ručak!
Dunja каже…
Volim ovakve mesne kombinacije, jako mi se dopada.
Maja каже…
Odlično izgleda, prava gozba!
Branka - byB каже…
Odličan ručak ! Sviđaju mi se ovakve mesne kombinacije, uz kuhani krompir i fini sos, jako fino !
Nina каже…
volim, ukusno i lijepo izgleda