CRNAC BEZ JAJA






Evo jednog recepta kojeg svi verovatno imate.Moja mama ga je često pravila kad sam bila mala.Naravno kao i moja deca danas, davila sam se u njemu:))
POTREBNO JE:
  • 3 šolje (2dl) jogurta
  • 300gr brašna
  • 200gr šećera
  • 3 kašike kakaoa
  • 2 kašičice sode bikarbone
  • 100gr putera
  • 100gr čokolade za kuvanje
  • 100gr šećera
  • 100ml mleka 
PRIPREMA:
U dubljoj posudi pomešati brašno,šećer kakao i sodu bikarbonu pa uliti jogurt i umutiti mikserom do ujednačene smese.Uliti u dublji podmazan pleh i peći 20ak minuta na 180 C.

Pred kraj pečenja kolača pripremiti preliv.U šerpici otopiti čokoladu ,puter,šećer i mleko.Gotov kolač preliti gotovim prelivom  od čokolade i ostaviti da se ohladi.
Ukrasiti ,ako želite ,šlagom ili slatkom pavlakom.

Коментари

Sweet Corner каже…
Obozavam ga, predobro izgleda!
Анониман каже…
Hahahahha ,ma sta mi rece;) Ime kolaca..je super:) A bas izgleda jako ukusno;)
What's for dessert? каже…
Oko ovog kolača se razvila tolika fama da su moja očekivanja po pitanju okusa bila jako velika kad sam ga radila, a na kraju sam bila razočarana. Zapravo nisam radila baš ovaj recept, nego crnca bez jaja s velikom bananom.
Laka kuharica каже…
Ma šta se to događa, sve navalile na tamo neke obdarene crnce! Kao što sam već negdje drugdje komentirala, ovog gospodina sam sretala samo ovako, virtualno, ali nikako da se sretnemo i u živo. Ako je tako dobar kao što sve uzdišu, jedva čekam:)) A jaja, što će mu!
Branka - byB каже…
Recept za "Crnca" sam pribilježila ali ga nisam isprobala i sada me opet kod tebe tako mami. Divan , sočan kolač, ...., odlično izgleda !
Mimi каже…
O da, znam ovaj recept! :) Odlican je! Dugo ga nismo pravile, a bas bismo mogle. I mnogo mi se dopada tako isecen na kocke i dekorisan. :)