ROLAT OD SPANAĆA


Danima se divim svima vama koji vredno kuvate, slikate i postavljate divne postove.
Divim se i ponekad stignem da ponešto prokomentarišem...i to je trenutno  sve od moji blogerskih aktivnosti.
Kad sam pre više od godinu dana rešila da napravim blog sa puno entuzijazma sam isplanirala da ću bar jednom nedeljno kačiti po recept. U početku tako i bi!

Međutim  u poslednjih par meseci život je pred moju porodicu  postavio veliki izazov. Moj muž je ostao bez posla što je automatski značilo da  ja moram da se dodatno angažujem. Hvala Bogu pa se tako desilo da mogu da napredujem u nečemu što volim i da od toga imam i koristi.

Ovakva tumbanja dovela su i do toga da sam ja premalo u kuć,i a da husbend preuzme ulogu domaćina tj. da brine o deci, kući i  kuvanju.


Nije da nisam ništa kuvala, ali do pre mesec dana svaki vikend koji sam inače koristila za opušteno uživanje u kuhinji, bila sam negde na putu. Sva sreća, mužić je uspeo polako da započne sopstveni poslić, nadamo se biće sve kako treba, pa se ja konačno vraćam u moje"carstvo". Spremala sam skoro rolat od spanaća...(a meračim se i na onaj fenomenalan Jelenin )


Ukusan je, čak i oni koji inače ne vole spanać pojedu ga ovako upakovanog.

PRIPREMA:

Pola litre mleka umeša se sa 80 gr margarina i isto toliko brašna, pa ukuva na laganoj vatri sve mešajući
Očisti se pola kile spanaća, opere isecka na sitne rezance, pa usoli i ostavi da se ocedi. Za to vreme se ohladilo ono mleko sa brašnom i margarinom. Spanać se, onako oceđen, izgnječi u šaci, pa ubaci u ovu smesu. Doda se još i pet svežih žumanaca i šne od belanaca.

Saspe se u pleh i peče u rerni na tihoj vatri(150C) oko četrdeset minuta.

Ako se pravi kao rolat, stavi se na vlažnu i čistu kuhinjsku krpu. Kome nije do rolovanja, preseče "koru"na dva dela i pravi kolač. Svejedno, fil je isti.

Jedna čaša kisele pavlake se pomeša sa stotinak grama struganog belog sira ili sto grama seckane šunke ili i sa jednim i sa drugim.

Svejedno, jer su u ovom rolatu važnije kore nego fil!

A, ljudi, kore su zaista božanstvene. Probajte i uživajte 😊



Коментари

jasna varcakovic каже…
Rolat izgleda Bogovski!
Svako dobro tebi i tvojoj porodici, i da nam se sto prije vratis na ova prostranstva.
Анониман каже…
Ovo bih odmah skinula sa monitora i pojela ,tako ukusno izgleda:)
Nale Coolinarija каже…
Ja sam sad gladna:(
Kako i da ne budem kad ovako dobro i slatko izgleda:))) Odlično. Ja pripremam na sličan način, samo što je punjenje drugačije. Pozdrav i nadam se da će se sve na svoje mesto postaviti.
Dunja каже…
Prekrasna roladica, baš ovako uz hladan bife.
Вера каже…
Odlična je!
Mala kuharica Sandra каже…
Verujem da je prefino; izgleda odlicno! Znaci, krenuo biznis. Zelimo vam puno uspeha, a tebi slobodnog vremena za blogovanje ;)
Andrea каже…
Jako fino izgleda, a i zvuči ukusno. Volim špinat i mislim da bi u ovome baš uživala.:)
Branka - byB каже…
Rolat je odličan, a moram priznati da mi je odlično i ovo uz rolat :)
I ja sam na početku bloga mislila kako ću objavljivati barem 2 recepta tjedno, ali uz sve obaveze ne ide to baš kako sam zamislila. Ali važno je da još uvijek nekako ide :)