FRANCUSKI KROMPIR

Ovo je još jedan način kako da se oslobodimo viška jaja od Uskrsa.



Lep i jednostavan recept za ovu musaku od jaja dobila sam od moje drage koleginice Mice inače vrsne kuvarice 😊  Probajte, uživaćete!


POTREBNO JE:
  • 700gr mladog krompira 
  • 5 kuvanih jaja
  • 150gr sremske kobasice
  • 100ml kisele pavlake
  • 100ml mleka
  • so,biber, začin C   
  PRIPEMA:

Mladi krompir u ljusci skuvati do pola u slanoj vodi.
Skinuti ljusku i iseći na kolutove pa poređati po dnu vatrostalne činije. Preko prvog reda krompira poređati red kuvanih jaja i začiniti po želji (voditi računa o tome da je kobasica slana).Preko jaja poređati red tanko sečene kobasice. Postupak ponavljati dok se materijal ne utroši ali tako da je poslednji red krompir.
Udubljoj posudi razmutiti pavlaku i mleko i preliti preko musake. Peći u zagrejanoj rerni dok se odozgo ne uhvati zlatna korica.
 
Uživajte!


Коментари

Laka kuharica каже…
Podsjetila si me na ovo, imam i ja recept na blogu, jako ga volimo. Vidim da je i recept sličan, svi manje više radimo isto, ali to je sa starim, dobrim i provjerenim jelima. Krasne su slike!
Анониман каже…
Krompir je tako zahvalan namirnica.Od njega se moze stosta finog naciniti.I ova tvoja kobinaciaja sa salatom je vec ceo rucak:)
mignonne каже…
Odlicna ideja za ukusan i brzi rucak...eh, nekada stvarno nemam inspiracije pa mi recepti koje procitam na nasim blogovima puno olaksaju posao.;)))