SVINJSKE ROLNICE SA BROKOLIJEM I SIROM

 Ovo je moj prvi slobodan vikend posle gotovo dva meseca.Nije da se nije kuvalo ali bila sam toliko zauzeta da sam kuvala  uglavnom u kasnim večernjim satima :))
Konačno , malo vremena za jedan lep  nedeljni ručak.

POTREBNO JE:
  • 300 gr smrznutog brokolija
  • 8 tankih svinjskih šnicli
  • 8 rešnjeva suvog vrata ili mesnate slanine
  • 2 čena belog luka
  • 100gr svežeg sira
  • 2 kašike ulja 
  • 2dl belog vina
  • slatka aleva paprika
  • so,biber
PRIPREMA:
Brokoli blanširajte u slanoj vodi 3 minuta.Šnicle posolite ,pobiberite i obložite suvim vratom.Izmešajte usitnjeni beli luk,so,biber i alevu papriku pa pomešajte sa sirom i usitnjenim brokolijem.Smesom premažite šnicle,urolajte ih i učvrstite ih čačkalicama Rolnice pržite na vrućem ulju sa svih strana oko 10 minuta ,podlijte vinom i dinstajte na laganoj vatri još oko 20 minuta.
Izvadite ih iz sosa i stavite na toplo.Sos po potrebi začinite sa solju ,biberom i alevom paprikom i zgusnite skrobnim brašnom.
Služite uz pire krompir ili uz zapečene" poljupčiće "od istog.
Meni poljupčići nisu baš" izgledno" ispali ali su jako ukusni:))
Recept je  iz časopisa "LISA",malčice adaptiran :))

Коментари

tanja каже…
Perfektan nedjeljnlji rucak! Sve pohvale!
Laka kuharica каже…
Krasno izgledaju i po sastojcima znam da su odlične! Sviđa mi se i prezentacija!
Bite my cake каже…
jako fino i dekorativno!
mignonne каже…
Rucak sjajno izgleda, za cistu peticu... rolnice mi se jako svidjaju, belezim ideju!;))
J e l e n a каже…
Ništa lepše nego kada pored ovakvog finog mesa ima malo safta pored. Punjenje je odlično a poljupci su med medeni!
Sanja Manasijevic каже…
Belezim, sve mi se svidja :)
Dunja каже…
Rolnice su baš zamamne, a o puslicama da ne govorim. Jako lijepo.
Branka - byB каже…
odličan nedjeljni ručak, rolnice su super , a i puslice od pire krompira su ti baš lijepo ispale ! Jako lijepo servirano.
Andrea каже…
Prekrasno jelo, baš lijepo i prikladno za nedjeljni ručak. :)
Nale Coolinarija каже…
Vrlo lepe rolnice, baš po mom ukusu. A, krompir na ovaj način stvarno uvek izgleda divno:)))Jako lepo
Анониман каже…
Kako ukusno ovo iygleda.odmah se osei ljubav prema kuvanju.Sve pohvale.