среда, 16. март 2011.

MASLINKINE ČOKOLADICE SA AMARANTOM

Neverovatno jeste ali je i istinito :))
Ove božanstvene a jednostavne  za napraviti čokoladice pravila sam par puta ali nikada nisam uspela da ih uslikam jer moji ukućani ne sačekaju ni da ih izvadim iz kalupića i serviram.
Jedu ih sve pocupkujući direktno iz modli :))
Već sam pisala  da sam amarant otkrila na fenomenalnom Maslinkinom blogu i oduševila se :))
Često ga koristim i toplo preporučujem !
Recept za ovu poslasticu a i ostale stvarčice sa amarantom naćićete ovde a ja obećavam neku opširniju priču za naredni post :)
Trenutno sam u velikoj gužvi:))
VELIKI POZDRAV!!!




12 коментара:

  1. čokoladice su fantastične, i ja ih već neko vrijeme planiram isprobati :)

    ОдговориИзбриши
  2. Prvi put čujem za amarant. Znači ima ga u Beogradu. Svaki dan nešto novo naučim od svih vas.
    Ljubičice su mi fenomenalne na slici.Podsetile su me na ovu dekoraciju
    http://sweetgreenhr.blogspot.com/2010/04/usecereno-cvijece.html
    ja da ih imam ovako bi ih umakala.
    Prelepe slike.

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo izgleda neodoljivo, nije ni cudo, sto ih ne stignes uslikati:-)
    Pusa

    ОдговориИзбриши
  4. Odlično su ti ispale i drago mi je da su vam se svidele :))

    ОдговориИзбриши
  5. @Hvala svima na lepim komentarima:)

    @Jelena,amarant možeš da kupiš u bolje opremljenim radnjama zdrave hrane.Ja ga kupujem na Kalenić pijaci.Što se tiče ljubičica,rado ću ti neku pokloniti .sama ih uzgajam;)

    @Maslinka,hvala puno ,obožavamo tvoje recepte:)

    ОдговориИзбриши
  6. Post očekujemo a za sad uživamo u srcima.

    ОдговориИзбриши
  7. Nije ni cudo sto ne stignes da ih uslikas!Stvarno su divne!!

    ОдговориИзбриши
  8. prekrasne čokoladice i divne slike !
    Okus im mora biti odličan i ne čudi me što ne dočekaju slikanje :)

    ОдговориИзбриши
  9. Zbilja su prekrasne, i ne možeš vjerovati ali i ja sam ih planirala raditi ovaj vikend. Na kraju nisam kupila amarant pa sam odgodila isprobavanje za neki drugi put. Jako su ti lijepo ispale. :)

    ОдговориИзбриши
  10. veliki sam ljubitelj ovakve cokolade!!!! vec vidim sta cu danas raditi.

    ОдговориИзбриши