MEDENA ČORBA OD BUNDEVE

Bundevu obično koristim za pitu. Obožavam je 😊

Pitu, naravno...


Ponekad je  samo ispečem u rerni. To doduše radim vrlo retko jer je ja  ne volim. Međutim  kad me moji pritisnu molbama, podnesem i to. Ne sviđa mi se miris bundeve dok se tako peče 🙄

Ovo je recept koji mi se svideo dok sam ga čitala, ali nekako nikako da ga isprobam. Prosto nisam bila sigurna da će se svideti i ostalim ukućanima.

Čučao je u fioci sve dok  nismo  počeli  da se  intezivno družimo sa komšijama iz zgrade koji od mene zaslužuju i mnogo,mnogoooo više od čorbe ali ....za početak nije loše  ni "podmićivati" ih hranom 😉
Oni su naime živ dokaz da NIJE tačno da u Srbiji važi ona -"Da komšiji crkne krava .."
Moja komšinica Maja je još odavno izrazila želju da napravim čorbu od bundeve.  Ja evo konačno, koristeći i ovomesečnu temu MED koju je u igrici Ajme koliko nas je, zadala naša domaćica Aleksandra ispunjavam oba" zadatka".


POTREBNO JE:
  • 2 kašike putera ili ulja
  • 1 srednja  glavica crnog luka
  • 2 štapićacelera ili  srednji komad korena celera 
  • 1/2  veće jabuke
  • 2 kašičice karija
  • 3 šolje od 2 dl pileće supe ili vode
  • 2 šolje pasirane kuvane bundeve
  • 1 lovorov list
  • so
  • pola šolje pavlake za kuvanje
  • 2,3 kašike meda
  • 4 kašike kisele pavlake
  • vlasac
 PRIPREMA:
Na ulju ili puteru propržiti sitno sečeni crni luk, dodati mu sitno seckani celer, a zatim i očišćenu i sitno seckanu jabuku. Sve zajedno pržiti oko 10 min. Začiniti sa 2 kašičice karija i propržiti još 1 min.
Skloniti sa šporeta i u ovu masu (koja inače divnooooo miriše) dodati ispasiranu bundevu pa sve dobro izmiksati štapnim mikserom ili u blenderu.
Sipati sve u šerpu i doliti vodu ili pileću supu i lovorov list. Kuvati oko 10 min.
Pred sam kraj dodati  pola kašičice soli, pavlaku i med.Kuvati još minut, dva.
Pred služenje ukrasiri svaki tanjir sa po kašikom kisele pavlake i sitno seckanim vlascem .

Šta da vam kažem ?
    

Moji strahovi oko toga da li će se deci ovo dopasti obistinili su se. Nijedno od mogućih četvoro nije htelo da okusi čorbu 😏
Što se odraslih tiče, rezultat je sledeći - dvoje oduševljenih, dvoje polovično.
I nije tako loše 😊

Najbitnije da se Maji svidelo!



Коментари

Dunja каже…
Jako privlačna juhica, savršeno.
Bite my cake каже…
obožavam juhu od bundeve! još ovako s medom, divan recept
tanja каже…
Meni corba izgleda tako njamiii...veliki sam fan corbica od bundeva, i sudeci po receptu, ova je morala biti jako ukusna! :)
jasna varcakovic каже…
Zanimljiv recept i dobre fotke.
Ja sam bundevu od skora pocela 'uvoditi' u kuhinju, iskusavajuci razne nacine. Volim je u kariju, ili pecenu u salati sa sirom.
Jovana каже…
Meni izgleda preukusno!!! Dobro je da je moj suprug jedan od onih koji će sve što napravim probati i dati mi najoštriju kritiku - dobru ili lošu-ali proba !! :-)))
J e l e n a каже…
Ovaj med u čorbi me oduševljava. U poslednje vreme gledam da ga svuda stavim gde mogu, a čorbu od bundeve, iako sam strasni zaljubljenik u čorbe i supe još nisam probala. Doći će i ona na red!
Marina каже…
Moram priznati da nikad ništa nisam jela s bundevom.. *sram*
Ovdje u mojim krajevima to i nije tako popularno, ali kad vidim ovako divnu sliku imam dojam da mi je odma kraj mene zamirisala :) Možda je vrijeme da promijenim neke navike..
jubistacha каже…
Privlačna čorba i bojom a čini mi se i okusom...
Andrea каже…
Juhu od tikvi i inače volim, a ova tvoja ima jako privlačnu i intenzivnu boju da je moram isprobati uskoro.:)
Charmpam cupcakes каже…
Morala bih probati da bi mogla komentirati.. Juhu od bundeve nikako da spremim jer moji kad siju, posiju sve osim ove fine narančaste.. tako da uglavnom završim praveći juhu od tikve..
I tako, još uvijek sam uskračena i za juhu i za pitu od bundeve.. :(