POŽARSKE FAŠIRANE ŠNICLE

Ni sama ne znam koliko sam ih puta pravila !

No nijednom dosad ne stigoh da ih uslikam :))
Uglavnom ih ukućani još na prelasku iz tiganja u tacnu ,onako još vrele otimaju i njupaju;))
Ne čudite se. Stvarnooooo su dooooobre.Naročito ih vole klinci:))
Obzirom da pored mojih dvoje na klopi  imam uvek i neko + ,ovo je super receptak:))
Brzo,jednostavno,mekano,sočno i nadasve ukusno.

Recept sam dobila od moje komšinice Maje koja ih pravi savršeno ali ni ona ne zna zašto se zovu Požarske.Kaže da se jedino seća da naziv ima nekakve veze sa Karađorđem ???!!Kako sad.....??!
Pa ni Karađovđeve  sem imena nemaju nikakve veze sa čovekom:))
Ako neko zna za vezu između POŽARSKIH  i dotičnog nek javi ;))
Baš me zanima ....



ZA POŽARSKE VAM JE POTREBNO:


500 gr pilećeg belog mesa
2 kašike putera
2 kašike kisele pavlake
2,3 kriške belog hleba
malo mleka
1 jaje
prezle,malo ulja,
so, biber, kašika peršuna

PRIPREMA:
Samleti belo meso pa mu dodati puter,so ,biber,sredinu belog hleba predhodno natopljenog u mleku,seckani peršun,kiselu pavlaku i sve dobro izmešati.
Od ove smese oblikovati šnicle.Svaku uvaljati u jaja pa u prezle i peći sa obe strane na zagrejanom ulju dok ne porumene.

PRIJATNO!

Коментари

Jovana каже…
Hehehehe nasmejala sam se slatko !! Odlične su draga !!
mignonne каже…
Bas su dobre, da znas da bih se i ja pridruzila klincima u degustaciji...mozda bi uz njih fino isao i neki preliv od pavlake sa malo zacina, mada ne bih imala nista protiv da poruckam par komada ovako "solo"!;)))
Laka kuharica каже…
Jako mi se sviđa, odlična ideja, bilježim!
Just Cake Girl каже…
Draga čeka te nagrada kod mene ;))
stocicu postavi se каже…
mignonne,samo izvoli;))
Što se prelia tiče obično ih služim upravo uz pavlaku sa mirođijom ,peršunom i vlascem ali ovoga puta taja je pobedio pa je tu blitva sa jogurtom i belim lukom :))
Jafi каже…
Predivne :)
Вера каже…
Vidi se po sastojcima da su odlične u principu moji volu sa belim mesom vise nego sa svinjskim ili mesanim.Odlično praviće se!!!
jasna varcakovic каже…
Kad stignesh, dodji po svoju nagradu!