понедељак, 18. октобар 2010.

JA VOLIM KROFNICE

Skoro sam u jednoj radnji  prisluškivala ,doduše nenamerno;)),razgovor dvoje mladih ljudi koji su se,rekla bih, sreli posle dužeeeeeg vremena.

Razgovor je započeo standardnim: 
"Gde si ,kako si?"
"Evo nije loše,moglo bi i boljeee,radim .Šta da ti kažem, radim i opet radim .Ponekad treniram,to me ispunjava....radim ,nemam vremena ....ma,da.... retko izlazim,ma ne .....ne viđam se ni sa kim,nemam kad....Po ceo dan sam na poslu,dođem kući mrtav umoran,odgledam nešto na TV-u i idem da spavam. Sra....e!Šta ima kod tebe?"
"Kod mene ?Ma isto!"-drugi je bio kratak-"Kuća-poso,poso-kuća...."
"Znači ,šifra: Ekrem Jevrić"-završiše razgovor u isti glas.
Mladi i nasmejani ,raziđoše se svaki na svoju stranu.

I ja sam se smejala kraju razgovora ali i duboko zamislila gde nas sve ovo vodi?
Opis mog života u poslednje vreme ,da sretnem nekog koga nisam dugo videla ,bio bi sličan:(
Ovoj ,sad već toliko popularnoj rečenici,eventualno bih mogla da dodam....Škola,vrtić,poso,kuća i obrnuto.....
Život nam se polako,iako se trudimo iz sve snage da to ne dozvolimo,pretvorio u jurnjavu za suvom egzistencijom.Uglavnom trčimo za parama,a i kad ih steknemo ,fali nam vremena.I tako u krug!

Meni, definitivno fali odmora , vremena i naravno unutrašnjeg mira. Kako da steknem unutrašnji mir ako sam stalno oko nečeg angažovana i ni za šta nemam vremena?!!
Trudim se da budem pozitivna ...i ...kuvam,naravno;)) bar ove brze,najbrže,brzinske stvarčice:))
Osmesi na licima mojih degustatora ,ispunjavaju me u potpunosti:))

ZA KROFNICE VAM JE POTREBNO:

3 jaja
1 kašičica šećera
1 kašičica soli
2 dl jogurta
16 kašika brašna
1 prašak za pecivo

PRIPREMA:
U dublju posudu sipati sve sastojke i dobro ih umutiti mikserom.Sa dve kašičice od smese praviti kuglice i pržiti  ih u dobro zagrejanom ,dubokom ulju.Paziti da ne  pregore:))
Vaditi ih na salvetu ili ubrus koji imaju zadatak da upiju ,eventualnu ,suvišnu masnoću.
Uvaljati ih obilno(ili kako volite) u prah šećer i služiti.
Prijatno !

15 коментара:

  1. Moja mama pravi ove krofnice i sjajne su. Dobijem ih gotove tako da se nisam upustila u pravljenje. SUper su!

    ОдговориИзбриши
  2. Post interesantan i za razmišljanje, a krafnice, ma predivne. To ću danas radit s unučicom njoj na veselje, a i svim ukućanima.

    ОдговориИзбриши
  3. Imala sam nekad davno na papiriću zapisan recept za ove "američke" krofnice. Recept sam pogubila, a našla sam si izgubljeni kalupić za američke krofnice. :) A tvoj mi je recept došao ko kec na desetku! :))) Al će moja djeca da se slade za vikeeennndddd :)))) Mmmmmmm... :))))

    A o postu.. kako mi je žao što se moram složiti sa tobom.. :(((

    ОдговориИзбриши
  4. Divne su ti ove krofnice, bas ih daaavno nisam pravila, a ne znam vise ni gde mi je papiric sa receptom (izgubio se misteriozno kao Natasin, hehe;)) tako da je puno pogodak sto si ih objavila na blogu!;)))
    p.s. super je naslovna fotka!

    ОдговориИзбриши
  5. I ja jako volim krofnice :) i ove male mi se baš sviđaju, super je recept !
    A da, čini mi se da svi pričamo isto kada se sretnemo sa nekim .... :((

    ОдговориИзбриши
  6. Krofnice vole MENE...:-0
    Unutarnji mir? - To mnogima fali u danasnja vremena; Cesto izgleda 'Tako blizu, a tako daleko'. Pozzz

    ОдговориИзбриши
  7. Mnogima fali unutarnji mir u danasnja vremena...Cesto izgleda da je tako blizu, a tako daleko! Ali krofnice su tu da nas oraspoloze.

    ОдговориИзбриши
  8. krafnice su odlične, ja u posljednje vrijeme sve manje imam vremena tek vikendom ako nešto ozbiljnije stignem skuhati, ostalo je sve strka

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam malo prevršila mjeru u stalnom trčanju za nečim pa sam se razbolila. Dva puta u dva mjeseca i rekoh dosta. Šta mi vrijedi sve ako nisam zdrava da uživam sa svojom obitelji. Krofnice su slatke, probat ću ih svakako.

    ОдговориИзбриши
  10. Odnah smo probali! Diven su i vrlo prakticne ! Hvala ,sve najbolje!

    ОдговориИзбриши
  11. Prekrasni krofnici ,a brza priprema super!!!!!!!L

    ОдговориИзбриши
  12. Dragi svi,drago mi da vam se krofnice sviđaju :))
    Hvala na komentarima I koristite svaki slobodan trenutak da uživate;))

    ОдговориИзбриши