среда, 07. јул 2010.

SLANE GALETE ILI ČIKA MILETOVI SLANIĆI

Ovo je jedan brzi ,jeftini i jednostavni recept za slane keksiće.Prvi put sam ga probala kod mojih drugara a pravio ih je čika Mile,njihov tata.
Legenda :)
O vrsnom kulinaru,čika MIletu i njegovim specijalitetima,pisaću drugi put a sad vam dajem samo recept:

800 gr brašna(ja stavim 500grbelog i300gr integralnog)
5malih šoljica za kafu  ulja
pola flaše piva
100gr susama
1 puna kašičica soli

Od svih sastojaka zamesiti tvrđe testo(kao za Galete) a onda od testa praviti kuglice.
Zagrejte aparat za galete ili običana "hitri pekač" i u njemu pecite kuglice 5,10min ili dog ne dobiju lepu rumenu boju.
Poslužite ih uz meze i pivo ili ih samo grickajte uz pivo i naravno UTAKMICU  :)))
Uživajte!

11 коментара:

  1. ovo me podseca na galete mog detinjstva...verovatno mogu da se peku i u rerni...probacu...hvala za recept

    ОдговориИзбриши
  2. pravi "muški keksići" :) , odlična grickalica za utakmice, pivica na stolu,pivica u keksićima :). Odlično izgledaju !!

    ОдговориИзбриши
  3. odličan recept, jedino bih molila pojašnjenje u vezi pečenja: da li se peku u pećnici, tavi ili? Nemam ni aparat za galete, a ne znam ni što je hitri pekač. Hvala.

    ОдговориИзбриши
  4. @ Draga Jelena ,ja ih uvek pravim ovako ali mislim da mogu da se peku i u rerni.Samo što onda kuglice "spljeskaš! :) ,do željene debljine ili razvučeš testo pa oblike vadiš modlom.

    @Hvala Branka!

    @ Draga Laka KUharice,kuhinjsku spravu u kojoj možeš da napraviš tople sendviče ali i da ispečeš meso na roštilju bila je pravi hit u BGD krajem 80-tih prošloga veka.
    Proizvodilo ju je naravno "Gorenje" i na kutiji je pisalo HITRI PEKAČ.Mom bratu i meni je to bilo jako smešno ,da i dan danas spravu tog tipa(iako ja trenutno imam"Kenwood" zovemo upravo tako.

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala, probaću u pećnici, baš mi se sviđaju!

    ОдговориИзбриши
  6. E ovo bas volim i kako se zove i kako izgleda super.

    ОдговориИзбриши
  7. Odli;ni su,sastojci su dobri,mislim da sam davno jela nesto slicno..sa pivom pecivo i bilo je extra!

    ОдговориИзбриши
  8. Skokni na moj blog ima nagradica za tebe.

    ОдговориИзбриши