субота, 27. фебруар 2010.

Ženski keksici

Još pre dve nedelje na blogu Deliciuos for kids,videla sam preslatke keksiće, koje je Vera nazvala Muški keksici.Baš u to vreme u vrticu moje dece vladala je pomama oko Dana zaljubljenih.Pored raznih drugih poklončića koje smo pripremili "simpatijama",zajedničkim snagama napravile smo i ove keksiće.Sjajno smo se zabavile ,svojski potrudile oko ukrašavanja i definitivno obradovale naše dečake! Taja ih je ne znajući za Verine muške keksiće,nazvao Ženski keksici.

Meni je baš slatko bilo da ih nazovem tako,kao odgovor na ove Verine.

4 коментара:

  1. Draga moja,hvala ti od srca,sto si me se setila,sto si ih pravila.Predivni su.Drago mi je da se druzimo!

    ОдговориИзбриши
  2. I meni je sve slatko, i naziv, i izgled, i cijela tvoj uvod o ovim slatkišima:)

    ОдговориИзбриши
  3. Draga vera,hvala tebi puno,super ti je blog i recepti,ja sam odavno tvoj "fan"!

    ОдговориИзбриши