Ženski keksici

Još pre dve nedelje na blogu Deliciuos for kids,videla sam preslatke keksiće, koje je Vera nazvala Muški keksici.Baš u to vreme u vrticu moje dece vladala je pomama oko Dana zaljubljenih.Pored raznih drugih poklončića koje smo pripremili "simpatijama",zajedničkim snagama napravile smo i ove keksiće.Sjajno smo se zabavile ,svojski potrudile oko ukrašavanja i definitivno obradovale naše dečake! Taja ih je ne znajući za Verine muške keksiće,nazvao Ženski keksici.

Meni je baš slatko bilo da ih nazovem tako,kao odgovor na ove Verine.

Коментари

Вера каже…
Draga moja,hvala ti od srca,sto si me se setila,sto si ih pravila.Predivni su.Drago mi je da se druzimo!
Maja каже…
I meni je sve slatko, i naziv, i izgled, i cijela tvoj uvod o ovim slatkišima:)
stocicu postavi se каже…
Draga vera,hvala tebi puno,super ti je blog i recepti,ja sam odavno tvoj "fan"!
stocicu postavi se каже…
Draga Kuvarice...,hvala ti na lepom komentaru!