четвртак, 04. фебруар 2010.

KOKOS KIFLICE

Moja deca ,ljubi ih majka ,obožavaju slatkiše .
Naravno sve što  je "kupovno" je omiljeno.
Iako redovno pravim  i torte i kremaste kolače,nijedna ne jede  ništa od toga.
Starija voli "Teticinu tortu" a mlađoj je vrh "Baba Lolin kolač sa višnjama".
Pogađate!?
Obe vrste  su sa dosta testa i minimalno fila.
Kolač sa višnjama sam počela redovno da pravim ali pravo da vam kažem, Teticinu tortu koja ima 3,4 kore koje se peku ,nikako da se nakanim.
U zamenu za nju strija princeza je iz vrtića donela (ali stvarno)recept za ove brze i super jednostavne kolačiće.
Usput dok ih zajedno pravimo ,super se zabavimo.

POTREBNO:
  • 500gr brašna
  • 250gr putera(margarina)
  • 150gr šećera u prahu +100gr za posipanje kiflica
  • 2 jaja
  • 1 prašak za pecivo
  • 100 gr kokosovog brašna
  1. Obložiti dva pleha peki papirom 
  2. Penasto umutiti puter i šećer u prahu
  3. Dodati jaja i još malo mutiti
  4. U ovu masu dodati brašno i prašak za pecivo
  5. Na kraju dodati kokosovo brašno i dobro umesiti testo
  6. Od  testa praviti najpre kuglice a potom od njih kiflice
  7. Ređati u pleh i peći na 200C oko 15min
  8. Tople kiflice posipati(Ja ih uvaljam) u prah šećer

3 коментара:

  1. Sjajni su,ja ih zovem roščići,meni lično jedni od omiljenih!

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lijepo izgledaju. Ja nisam neka ljubiteljica kokos kolača, osim Raffaello kocki, pa ako bi trebalo birati između Hrskavih keksića i kokos kiflica, sigurno bih uzela keksiće.

    ОдговориИзбриши