Gocine kiflice

Goca je moja snajka ,rodom iz okoline Sombora,znači Vojvođanka- majstor bez premca za dizana testa.Svi u familiji volimo njene neprevaziđene krofne,ali moj favorit su  ipak ove kiflice.

Moj muž je takođe poreklom Vojvođanin,ali što se hrane tiče ipak prilično razmaženi Beograđanin.

 Ove kiflice su fantazija  čak i za njegova osetljiva nepca .Kad god hoću da ga odobrovaljim spremam ove kiflice(Put do muškog srca......)

POTRENO JE:
1kg brašna
4 jaja +2 jaja za premazivanje
1 sirovi kvasac
8 ravnih kašičica šećera
2 prepune kašičice soli
1/2 l mleka
3 šoljice ulja
250gr margarina

PRIPREMA
1 .Kvasac podmesiti u toplom mleku.Kad nadođe zamesiti  glatko testo od svih ovih sastojaka i ostaviti na toplom da  se podigne 40-ak minuta.(Ja ovaj postupak skraćujem tako što plastičnu posudu sa testom pokrijem providnom folijom,foliju bocnem na 2,3 mesta,pa je ubacim u mikrotalasnu na 10sec i ostavim testo unutra bez otvaranja rerne.Testo se ovako podigne za 15ak minuta)

2. Testo podeliti na 8 jufki,svaku rastanjiti u obliku kruga i podaliti na 8 trouglova pa filovati 

3.Po receptu fil je 1/2kg sira i 2 belanceta(ja obično unutra trpam šta mi se zatekne u frižideru.Poslednjih par puta na insistiranje mladje princeze to je pica punjenje-šunka,kačkavalji, kečap)

4. Gotove kiflice premazati žumancetom i po želj iposuti susamom
.
5. Ređati ih u pleh obložen peki papirom.Odozgo narendati margarin(na jedan pleh ide otprilike pola margarina.Ovo ćete najlakše učiniti ako margarin kratko držite u zamrzivaču)

Коментари

Вера каже…
Znas kada fotkica govori,sve sto si napisala.Kiflice extra!
Laka kuharica каже…
Super izgledaju i sigurno su mrak.