Keksići sa komadićima čokolade

     Ciljevi
  Početkom svake godine sebi postavljamo ciljeve koje ćemo ostvariti u toku iste.Obično su to veliki planovi za ovih na izgled dugih 365 dana.Obično ,bar što se mene tiče,u početku sve ide po planu ,a onda tamo oko Marta, život me odvuče na neke druge interesantne ili manje interesantne strane i ja i zaboravim šta sam ono veliko isplanirala i na kraju se utešim onom "Ja planiram, a Bog mi se smeje"

      E ,kad su "sitnice" u pitanju... !? Pa i tu je slično.Razne stvari započnem ,ali kako kažu u fudbalu ,završnica mi je loša.Ove godine ,inspirisana prelepim kulinarskim Blogovima,maštovitim fotografijama i kreativnim blogerkama sa ovih prostora a i šire ,rešila sam da i ja pokrenem jedan.

      Januar je mesec,dobro mi ide,zadovoljna sam,ali počela sam da radim (nekoliko stvari odjednom,naravno) i plašim se da ću posustati. Zato sam rešila,baš kao i Džuli iz "Džuli i Džulija"da stavljam na blog po jedan recept ....nedeljno(doduše ,ona je to radila dnevno) .Sve što bude preko ,računam kao dodatni bod mojoj doslednosti!
      Zato,da se zasladimo!

POTREBNO:

260 gr brašna
1 kašičica praška za pecivo
1/4 kašičice soli
170gr putera ili margarina
120 gr belog šećera
130 gr žutog šećera
1 veliko jaje
1 kašičica ekstrata vanile ili vanilin šećer
150 gr komadića čokolade

PRIPREMA:
1.Obložiti dva pleha peki papirom
2.Čokoladu iseckati na komadiće
3.U dubljoj posudi kremasto umutiti  puter,šećer i vanilin
4.Dodati jaje i nastaviti mućenje
5.Pomešati brašno,soi  prašak za pecivo pa dodati predhodnoj masi
6.Dodati komadiće čokolade i promešati
7.Kašičicom vaditi keksiće i ređati u pleh

8.Peći na 180C ,10-12 min

    Коментари

    emo_serpica каже…
    Samo napred, stočiću! Tu smo kao podrška :)
    Laka kuharica каже…
    Planovi su divna stvar i ja sam, kada sam bila mlađa, planirala. Prije dvije godine, kada mi se sestra teško razboljela, prestala sam planirati i živim svaki dan zasebno. Ne bi vjerovala, kao da se s mene digao neki veliki teret. Sve gledam onako - ako bude, biće, ako ne, opet će biti. Nije to fatalizam, već jednostavno spoznaja da treba živjeti, a ne planirati. Kako si vrlo mlada, znam da tako ne možeš, ali jednog dana....
    Cookies su krasni i sigurna sam da su odlični, s čokoladom su uvijek odlični.