Keksići sa brusnicom i belom čokoladom

Na ovaj recept naišla sam još prošle godine, slučajno,tražeći ideje za Novogodišnji vašar u školi.Pošto sam u to vreme bila gotovo skroz tehnološki nepismena (a ni sad nisam mnogo bolja),odlutala sam na blog "Da mi je nešto slatko" i oduševila se!Iz više razloga,prvo jer sam shvatila da postoji tooooliko fenomenalnih i kreativnih ljudi iz bivše nam države a drugo što se bave  kuvanjem, što naročito volim.I još : aranžiranje hrane i fotografije su fantastične.
Recepte sam počela da isprobavam odmah,ubrzo sam se učlanila na "Coolinariku" a za sopstveni blog mi je trebalo vreeemena!
Elem, keksići su pobrali sve pohvale što od mojih ukućana,što od koleginica,zatim komšiluka(letos smo ih degustirali u parku) i na kraju i u "Obrazovanju+"Zato ,pošto ne znam kako da sa gore pomenutog bloga prebacim recept(ali naučiću!) pišem ga i ovde.

15o gr putera
160 gr žutog šećera
1 jaje
1 vanilin šećer
125 gr brašna
1 kašičica praška za pecivo
prstohvat soli
200 gr zobenih pahuljica
100 gr bele čokolade
100 gr sušenih brusnica

PRIPREMA

1.Zagrejati rernu na 180C i obložiti dva pleha peki papirom
 2.Naseckati belu čokoladu
3.Umutiti puter,šećer i vanilin šećer 
4. Dodajte jaje pa mutite dok ne postane kremasto
5.Pomešajte brašno,so i prašak za pecivo i dodajte smesi sa puterom
6.Na kraju dodajte i iseckanu čokoladu,ovdene pahuljice i brusnice i dobro izmešajte.
7.Kašičicom vadite keksiće i ređajte po peki papirom(pravite razmak,jer se prilikom pečenja malo razliju
8.Pecite 12 do 15 min na 180C



Коментари

Sanela Mallory каже…
Imam isprintan ovaj recept jer sam namjeravala raditi te keksiće kako bih potrošila zobene pahuljice koje su mi se mjesecima durile u ormariću, ali na kraju nisam stigla do toga,pahuljice sam utrpala u nešto drugo.
Keksići su mi jako zanimljivi zbog bijele čokolade:)
stocicu postavi se каже…
Keksići su zaista super,obavezno probaj.