Nova godina


    Nova godina kuca na vratima!

      Za doček očekujemo goste,a ja još uvek pokušavam da napravim jelovnik.
    Uspela sam da muškarce ubedim da ovaj put prođe bez prasetine i ne daj Bože roštilja.
     Nije da ja ne volim,ipak sam ja obična Balkan woman,ali baš svake godine, mnogo je. 
    Za sada znam da ću napraviti brdo keksića.

    Prvo ,omiljene, moje  mladje ćerke.
    Lešnik dukate,evo i recepta.

     
    •       175gr maslaca
    •       100gr belog šećera
    •       150gr žutog šećera
    •        2 jajeta
    •       prstohvat soli
    •       kašičica cimeta
    •       150gr mlevenih lešnika
    •       kašičica cimeta
    •       380gr brašna
    •       kašičica praška za pecivo
    •       čokolada


    1.Razmekšali maslac penasto umutiti sa oba šećera,dodati jedno po jedno jaje.Zatim umešati so,cimet i lešnike.Pomešati brašno sa praškom za pecivo,dodati masi sa jajima i zamesiti testo.Testo podeliti na 3   dela,urolati(R-3cm).Urolano testo uviti u foliju i staviti u frižider da se ohladi.

    2.Rernu zagrejati na180 stepeni.testo iseći na tanke kolutiće i poređati u pleh obložen peki papirom.Peći 10min.

    3.Čokoladu otopiti na pari ili u mikrotalasnoj,sačekati da se malo ohladi,pa sipati u kesicu za zamrzivač sa isečenim vrhom i masom išarati ohlađene keksiće.



     



    Коментари